REKLAMA
kampania Yes

Pierścionek zmieni świat? Marka YES przekonuje, że wszystko zależy od nas!

REKLAMA

Niezwykły pierścionek z kolekcji Wiktoriańskiej towarzyszy bohaterce spotu nowej kampanii “Jestem Przyszłością”. Marka YES udowadnia, że biżuteria ma znaczenie – takie, jakie sami chcemy jej nadać. Co więcej, przekazywane z nią wartości mogą tworzyć lepszą przyszłość.

W hołdzie pierwszym buntowniczkom

Kultowa już kolekcja Wiktoriańska, z której pochodzi pierścionek ze spotu, to biżuteria, która od lat jest kojarzona z marką YES. Nawiązuje do XIX-wiecznej Anglii i jest hołdem dla odważnych, bezkompromisowych rewolucjonistek. To one rozpoczęły zmianę kobiecego świata i miały wpływ na naszą teraźniejszość. Z tego powodu właśnie ten pierścionek stał się symbolem kampanii “Jestem przyszłością”.

Wyrazista biżuteria w odcieniu starego złota została ozdobiona starannie wyselekcjonowanymi kamieniami szlachetnego pochodzenia – rubinami, szafirami oraz szmaragdami. Wyrafinowane wzory przykuwają oko, łącząc romantyczny charakter z klimatyczną surowością. 

Zobacz także: Przyszłość jest kobietą. Polska marka biżuteryjna rusza z nową kampanią

Wyjątkowy pierścionek YES

Niezwykły złoty pierścionek z topazem w odcieniu London Blue oraz dwudziestoma szafirami jest wyrazem odwagi, czułości, troski i miłości, jaką mama daje swojej córce. Marka YES podkreśla bowiem, że biżuteria ma takie znaczenie, jakie sami chcemy jej nadać, a podarowana w prezencie niesie za sobą także szereg przekazywanych wartości. Firma przekonuje, że dzięki sile kobiecego wsparcia, kolejne pokolenia mogą zmieniać świat. Dodaje też, że “kobiety, które czują się silne, wartościowe i sprawcze, stworzą wspólnie lepszą, bezpieczniejszą i bardziej sprawiedliwą rzeczywistość”. 

– Biżuteria to bardzo osobista rzecz i sądzę, że my – jako użytkownicy – nadajemy też biżuterii jakąś cechę i wyjątkową moc. Biżuteria robi się wtedy bardzo spersonalizowana, bo jest właśnie TWOJA i to TY jej dodałaś energię. Nasza energia jest tu bardzo istotna i to, w jaki sposób tę biżuterię na sobie prezentujemy. W końcu przyzwyczajamy się do bransoletek czy pierścionków i traktujemy, jak kawałek nas, część naszego ciała

podkreślała projektantka biżuterii YES, Katarzyna Bukowska, w naszym wywiadzie.

Kolekcja Wiktoriańska (także pierścionek ze spotu) dostępna jest w salonach stacjonarnych YES oraz na YES.pl.

Przeczytaj również: Projektantki YES o tworzeniu kolekcji biżuterii. “Trendy są kierunkowskazem, ale nie wyznacznikiem”

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES