noSlotData

Let’s get the job done.

Nasza misja

Pomagamy osobom kreatywnym znaleźć pracę i firmę, która da im poczucie spełnienia. Stawiamy na transparentność, kwestionujemy status quo i dzielimy się wiedzą. FashionBiznes.pl to głos branży kreatywnej.

Nasze wartości

Transparentność.
Szczerość i otwartość w biznesie jest dla nas ważna. Dzielimy się informacjami- tymi dobrymi i mniej przyjemnymi- ale dzięki temu możemy się wspólnie rozwijać. Jeśli krytyka, to tylko konstruktywna.

Nowoczesność.
Nieustannie szukamy sposobów na dzielenie się wiedzą i łączenie specjalistów z branży. Staramy się to robić w nietuzinkowy sposób. Wiemy, że to proste rozwiązania są najtrudniejsze, ale poszukiwanie ich nas tylko motywuje do działania.

Wytrwałość.
Stawiamy na jakość choć w dobie zalewu informacjami nie jest to łatwe. Wiemy co robimy i nie zbaczamy z wyznaczonej ścieżki podobnie jak biznesy, które wspieramy w rekrutacjach.

Redakcja

Magdalena Posełek

Redaktor prowadząca Fashion Biznes. Absolwentka zarządzania kulturą i mediami na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie. Od 7 lat związana z serwisem, przeszła przez wszystkie szczeble kariery, od redaktorki po administratorkę portalu, zdobywając cenne doświadczenie i wiedzę na temat branży. Dziś, jako redaktor prowadząca, pragnie inspirować czytelników, odkrywając przed nimi kulisy polskiego rynku mody, promując utalentowanych twórców i marki oraz rozwijając sekcję karier.

Piotr Włochyń

Social Media Manager. Ukończyłem antropologię na UW, a obecnie kontynuuję swoją naukę na studiach amerykanistycznych. Modą interesuję się, od kiedy pamiętam. Najczęściej spełniam się w fotografii, ale zdarzało mi się również pracować przy castingu, scoutować nowe twarze czy tworzyć kostiumy. Nie boję się próbować nowych rzeczy i jeszcze nie wiem, gdzie chciałbym ostatecznie zatrzymać się na dłużej. W Fashion Biznes pomagam w prowadzeniu mediów społecznościowych i researchu.

Ewelina Kocenda

Redaktorka portali Lamode.info i Fashion Biznes. Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej na Uniwersytecie Wrocławskim. Od 2014 roku poświęca się profesjonalnemu tworzeniu treści dla marek i magazynów. Prywatnie fanka makijażu, mody, rysunku, malarstwa i wielka wielbicielka kolorów.

Katarzyna Wendzonka

Absolwentka dziennikarstwa i komunikacji społecznej, copywriterka oraz miłośniczka kawy. Od 2017 roku pisze o modzie, urodzie i nie tylko – po latach freelancingu może z czystym sumieniem powiedzieć, że żaden temat nie jest jej straszny. Zawodowo związana z klawiaturą, prywatnie największa fanka czerni i początkująca minimalistka. W wolnych chwilach czyta każdy kryminał, który wpadnie jej w rękę, oraz odkrywa tajniki AI i UX writingu.

Współpracują z nami

Kasia Gola

Założycielka GeekGoesChic, Head of Product and Marketing w WEARFITS. Researcherka, analityczka oraz strateżka użycia nowych technologii w biznesie i marketingu w branży modowej. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii “Online” oraz Central European Startup Awards w kategorii “Diversity role model”. Wykładowczyni na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Globalna ambasadorka Converse’a w 2019 roku. Nad swoimi autorskimi projektami pracowała z takimi markami jak Microsoft, Google, Allegro, Allani, PayPal czy MasterCard.

Kinga Nowicka

Z dziennikarstwem i branżą mody związana od ponad 10 lat. Pracowała m.in. w redakcji Glamour oraz dla marek H&M i Reserved, gdzie odpowiadała za copywriting, planowanie contentu i komunikacji. Lubi estetykę Jil Sander i marketing Jacquemusa. Książki czyta tylko w papierowej wersji, jeździ na rowerze szosowym i czasami coś piecze.

Marcin Brylski

Dziennikarz, stylista i konsultant kreatywny. Od 15 lat związany z branżą lifestyle. Ekspert w dziedzinie męskiej mody. Były Fashion Director Elle Man oraz pierwszy Polak publikujący regularnie w GQ Portugal. Autor podcastu “Sektor M” – pierwszego takiego formatu o stylu i modzie męskiej w kraju, prowadzony dla Vogue Polska. Ma za sobą wieloletnią współpracę z magazynem Zwierciadło i Pulsem Biznesu oraz kreacje artystyczne dla takich brandów jak: Vistula, Modivo, Lancerto, Vitkac, Eobuwie, Emanuel Berg czy Męskie Granie.

Katarzyna Sosińska

Prowadząca videopocast FashionBiznes DIALOGI. Przedsiębiorczyni, podcasterka, ekspertka od Public Relations z prawie 20-letnim doświadczeniem. Pracowała dla takich marek jak Longines, Rolex, Yves Saint Laurent czy Giorgio Armani. Specjalizuje się w strategiach wizerunkowych ukierunkowanych na korzyści biznesowe.

Założycielka GeekGoesChic, Head of Product and Marketing w WEARFITS. Researcherka, analityczka oraz strateżka użycia nowych technologii w biznesie i marketingu w branży modowej. Absolwentka socjologii na Akademii Górniczo-Hutniczej. Nominowana do nagrody Kobiety Roku Glamour, w kategorii “Online” oraz Central European Startup Awards w kategorii “Diversity role model”. Wykładowczyni na Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Uczelni Łazarskiego. Globalna ambasadorka Converse’a w 2019 roku. Nad swoimi autorskimi projektami pracowała z takimi markami jak Microsoft, Google, Allegro, Allani, PayPal czy MasterCard.

Z dziennikarstwem i branżą mody związana od ponad 10 lat. Pracowała m.in. w redakcji Glamour oraz dla marek H&M i Reserved, gdzie odpowiadała za copywriting, planowanie contentu i komunikacji. Lubi estetykę Jil Sander i marketing Jacquemusa. Książki czyta tylko w papierowej wersji, jeździ na rowerze szosowym i czasami coś piecze.

Dziennikarz, stylista i konsultant kreatywny. Od 15 lat związany z branżą lifestyle. Ekspert w dziedzinie męskiej mody. Były Fashion Director Elle Man oraz pierwszy Polak publikujący regularnie w GQ Portugal. Autor podcastu “Sektor M” – pierwszego takiego formatu o stylu i modzie męskiej w kraju, prowadzony dla Vogue Polska. Ma za sobą wieloletnią współpracę z magazynem Zwierciadło i Pulsem Biznesu oraz kreacje artystyczne dla takich brandów jak: Vistula, Modivo, Lancerto, Vitkac, Eobuwie, Emanuel Berg czy Męskie Granie.

Prowadząca videopocast FashionBiznes DIALOGI. Przedsiębiorczyni, podcasterka, ekspertka od Public Relations z prawie 20-letnim doświadczeniem. Pracowała dla takich marek jak Longines, Rolex, Yves Saint Laurent czy Giorgio Armani. Specjalizuje się w strategiach wizerunkowych ukierunkowanych na korzyści biznesowe.

REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES