REKLAMA

Black Friday 2022 w Reserved. Na jakie przeceny możemy liczyć?

REKLAMA

Black Friday, który w tym roku przypada 25 listopada, to masa zniżek pojawiających się zarówno u projektantów i małych marek, jak i w sieciówkach. Reserved dołączyło do firm, które zdecydowały się na wprowadzenie promocji z okazji Czarnego Piątku. Na jaką zniżkę i przez jaki czas możemy liczyć?

Reserved bierze udział w Black Friday 2022

Black Friday to moment, na który czeka wielu z nas. To jedyny dzień (a czasem weekend) w roku, podczas którego możemy liczyć na wyjątkowe rabaty w sklepach wielu marek. To czas, w którym warto pomyśleć o prezentach świątecznych, jak również o tym, czego naprawdę potrzebujemy. Istotne jest, by skupić się na niezbędnych wydatkach, zamiast wpadać w zakupowy szał, który może skończyć się wyczyszczonym kontem i masą niepotrzebnych produktów.

Jeśli planując Czarny Piątek czekaliście na promocje od Reserved to nie powinniście być zawiedzeni. Najpopularniejsza polska sieciówka zaproponowała swoim klientom zniżkę w wysokości 20% na wszystkie produkty – zarówno przy zakupach online, jak i tych w sklepach stacjonarnych. To jednak nie koniec dobrych informacji. Promocja w sieciówce będzie trwała nie jeden, a dwa dni. Zakupy w korzystnych cenach zrobicie w Reserved 25 i 26 listopada. Jeżeli decydujecie się na sprawunki internetowe, nie zapomnijcie o podaniu kodu zniżkowego: BF20PL.

Zobacz także: Jak w Black Friday powinny działać małe marki?

Black Friday 2022 w markach LPP

Do LPP, czyli firmy-matki Reserved, należą także inne popularne brandy, które również zdecydowały się na wprowadzenie promocji. Jakie zniżki w nich obowiązują?

– w Mohito wybrane produkty zostały przecenione o 20% z kodem: BLACKFRIDAY.PL
– Sinsay obniżył ceny wszystkich produktów o 20% przy podaniu kodu: blackpl20
– w House można liczyć na rabaty sięgające nawet 40% na wybrane produkty
Cropp proponuje natomiast 20% obniżki na wybrane produkty

Sprawdź też: Kody rabatowe na Black Friday 2022: gdzie szukać najlepszych promocji na ubrania?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES