REKLAMA

Przyszłość jest kobietą. Marka Yes rusza z nową kampanią

REKLAMA

Jak będzie wyglądał 2072 rok? Odpowiedź podsuwa nowa kampania YES, której wizja stawia kobietę w świetle jednostki niezależnej, decyzyjnej i przewodzącej. W nowym spocie reklamowym marki biżuteria to tło herstorii świata – opowieści przekazywanych z pokolenia na pokolenie kobiet, wraz z misją budowania przyszłości.

Kampania “Jestem kobietą. Jestem przyszłością”

W listopadzie ubiegłego roku Yes opublikował spot reklamowy, który odbił się szerokim echem w mediach społecznościowych. Marka w kilku ujęciach przekreśliła wartość stereotypów nakładanych na kobiety. Spot poruszył tematy, których wspólnym mianownikiem jest brak akceptacji stale popularyzowanej przez społeczeństwo. Wątki ujęte w “Jestem kobietą” otworzyły pole do dyskusji.

Tym razem nie jest inaczej. Yes wraz z nową kampanią ponownie podejmuje kwestię siły kobiecej i tworzy wizualną przestrzeń przyjazną dla każdej z nas. Fabuła spotu reklamowego wybiega w przyszłość o 50 lat. Wówczas świat pozornie wygląda tak samo – nie zobaczymy w nim innowacji rodem z “Back To The Future”. Zmiany czasów dotyczą roli kobiet, które na przestrzeni lat w pełni odzyskują głos. “Jestem kobietą. Jestem przyszłością” to jednopłciowy ślub katolicki, rząd zbudowany w większości z kobiet i koniec powodów, przez które powstał ruch #MeToo.

Powyższe video to skrót wszystkich wątków rozwijanych w kampanii. “Jestem kobietą. Jestem przyszłością” składa się z trzech materiałów audiowizualnych – 90”, 60” i 30”. Znajdziemy je na oficjalnych kontach medialnych YES, platformach VOD oraz billboardach sponsorskich w telewizji i na ekranach sieci Cinema City. Oprócz tego, spoty będą emitowane w polskich i czeskich salonach YES. 

Spoty wyreżyserowała Marysia Makowska we współpracy z operatorem Igorem Połaniewiczem. Autorką zdjęć jest Gosia Turczyńska. Za kreację odpowiada agencja 180heartbeats + JUNG v MATT. Produkcją zajmował się dom produkcyjny F25, postprodukcją Xantus. Media zaplanował i zakupił MediaHub. Jako tło muzyczne spotu został wykorzystany utwór Adny zatytułowany “Dreamer”.

— W nowej kampanii kontynuujemy myśl podjętą rok temu, ale robimy to z większą wrażliwością i czułością. Wierzymy w siłę i sprawczość kobiet. Jesteśmy pewni, że dzięki nim ten świat może być bardziej sprawiedliwym, równym i przyjaznym miejscem dla nas wszystkich. W całym tym procesie zmian biżuteria jest nośnikiem wartości, które są bliskie nam i wielu kobietom w Polsce. Przekazujemy ją sobie tak, jak przekazujemy siłę potrzebną do walki o lepszą przyszłość

— komentuje Justyna Lach, dyrektor marketingu marki YES.

Nowe ambasadorki YES

Nową kampanię wspierają trzy ambasadorki: Maja Ostaszewska, Aleksandra Kwaśniewska oraz Julia Sobczyńska. Każda z nich dostarcza kolekcji nowe perspektywy. Maja Ostaszewska to ceniona aktorka, silnie zaangażowana w walkę o demokrację, praworządność i prawa kobiet. Aleksandra Kwaśniewska, dziennikarka, otwarcie podejmuje tematy kobiecości i przekonuje, że nie ma jednego wzorca i wyznacznika bycia kobietą. Z kolei Julia Sobczyńska, finalistka 10 edycji Top Model, jest członkinią LGBTQIA+. Nie boi się mówić o swojej biseksualności, a tym samym toruje drogę innym osobom, które ze względu na stygmatyzację unikają rozmów o orientacji.

Nie mniej ważnym aspektem kampanii jest podcast “YES Jestem kobietą”. Program prowadzi Marta Dyks – modelka i aktywistka. Pierwszy odcinek z Mają Ostaszewską w roli gościa jest już dostępny na platformach streamingowych. W kolejnej odsłonię audycji usłyszymy Aleksandrę Kwaśniewską.

Przeczytaj też: Polska modelka plus size na pokazie Dolce&Gabbana. “Nie spodziewałam się, że będę rozmawiać z Kim Kardashian”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES