Sprandi rusza z kolekcją basiców

63
Sprandi, źródło: vogue.pl

Marka Sprandi, znana z produkcji obuwia sportowego, planuje wypuścić kolekcję basiców – na miarę tych, które możemy dostać w H&M. 

Sprandi zostało założone w 1994 roku w Hong Kongu jako Sprandi International Ltd. W 2003 roku siedziba firmy nadal mieściła się w Hong Kongu, ale równocześnie miała swój oddział w Moskwie. Niestety, Sprandi upadło na rynku rosyjskim i zbankrutowało w 2011 roku. W 2015 roku markę nabyła rodzima spółka CCC. W ofercie Sprandi znajdziemy przede wszystkim produkty sportowe: odzież, akcesoria do sportu oraz obuwie, z których marka jest głównie znana. 

Z nieoficjalnych źródeł dowiedzieliśmy się, że Sprandi planuje debiut rynkowy z kolekcją basiców, także organicznych. Pierwsze modele poznamy już wiosną przyszłego roku. Ten zaskakujący krok to zapewne odpowiedź marki na zmieniające się szybko realia branży oraz potrzeb konsumenta w obliczu pandemii.

>>> Przeczytaj również: Wyszukiwanie obrazem, Voicebot, a nawet „modowy Tinder”. CCC wyznacza nowy standard zakupów