REKLAMA

Ranking 50 najcenniejszych marek beauty na świecie

REKLAMA

Wartość globalnych marek kosmetycznych dynamicznie się zmienia. Część nich odbudowuje swój kapitał po spadku odnotowanym z czasu pandemii, a część dostosowuje się do ekologicznych wymagań rynkowych. W oczekiwaniu na ranking najbogatszych marek z sektora beauty na rok 2022, przypominamy, jak prezentują się statystyki z 2021 roku według platformy Brand Finance.

L’Oréal od dwóch lat utrzymuje tytuł najcenniejszej marki kosmetycznej na świecie, mimo, że w porównaniu z 2020 rokiem odnotowano 13% spadek wartości. Straty są spowodowane zmianą perspektyw finansowych w konsekwencji echa pandemicznego. Gillete i Nivea również niezmiennie utrzymuje się na szczycie podium. Do rankingu 50 najcenniejszych marek dołączyły The Body Shop (49 miejsce), Herbal Essences (48 miejsce) i Fresh (36 miejsce)

  1. L’Oreal – $10,222m
  2. Gilette – $7,550m
  3. Nivea – $6,192m
  4. Guerlain – $5,691m
  5. Estee Lauder – $5,687m
  6. Pantene – $5,189m
  7. Dove – $5,094m 
  8. Clinique – $5,005m
  9. Garnier – $4,013m
  10. Head&shoulders – $4,013m
  11. Lancome 
  12. Mac
  13. Maybelline
  14. Johnson’s
  15. PECHOIN 
  16. Clarins
  17. SK-II
  18. Procter&Gamble
  19. Olay 
  20. Yves Rocher
  21. Rexoną 
  22. BeneFit
  23. Axe/Lynx/Ego
  24. Schwarzkopf
  25. Natura
  26. L’Occitane
  27. Neutrogena
  28. Lux
  29. Old Spice
  30. Sulwhasoo
  31. Elseve/Elvive
  32. Sunsilk
  33. Sheisedo
  34. Palmolive
  35. Biorę
  36. Fresh – $1.1m
  37. Rejoice
  38. Clear
  39. Kose
  40. Innisfree
  41. La Roche-Posay
  42. Bobbi-brown
  43. Chando 
  44. Pola
  45. Oriflame
  46. Avon 
  47. TRESemme
  48. Herbal Essences
  49. The Body Shop -$0,725m
  50. Sofina

Statystki Brandirectory

>>> Przeczytaj też: Ranking 50 najcenniejszych marek modowych świata

REKLAMA
REKLAMA

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES