Klarna Fashion Biznes

Klarna zostaje partnerem portalu FashionBiznes.pl

Klarna, największy w Europie szwedzki bank z pogranicza retail i fintech, nawiązała stałą współpracę z portalem FashionBiznes.pl. Klarna od 2005 roku zajmuje się dostarczaniem markom technologii finansowych, a niedawno rozszerzyła swoje usługi o polski rynek. Od kwietnia razem z FashionBiznes.pl będzie wspierać promowanie rozwoju e-commerce oraz prostych, szybkich i bezpiecznych form płatności. 

Czym jest Klarna? 

Klarna to wiodący globalny bank detaliczny oraz dostawca płatności i usług zakupowych. Od 2005 roku Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej, pomagając konsumentom lepiej zarządzać przepływem gotówki, a co za tym idzie oszczędzać czas i pieniądze oraz dokonywać świadomych zakupów. Dzięki ponad 147 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów. Obecnie firma posiada już ponad 400 tys. globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group i Nike. Wszystkie one zintegrowały innowacyjną technologię Klarna, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy zarówno online, jak i w sklepach tradycyjnych. Klarna jest obecnie jednym z najwyżej wycenianych prywatnych fintechów na świecie, z wyceną 45,6 mld dol. Firma jest aktywna na 20 rynkach i zatrudnia ponad  5 tysięcy pracowników.

Co oferuje Klarna?

Klarna opiera się przede wszystkim na opcji „kup teraz, zapłać później”, umożliwiając odroczenie płatności za zamówienie o miesiąc Metoda wspiera świadome zakupy i mądre zarządzanie finansami personalnymi, poprzez możliwość śledzenia etapu realizacji zamówień, dokonywanie płatności i zwrotów w jednym miejscu – prostej w użyciu aplikacji zakupowej. Dodatkowo aplikacja posiada funkcje tworzenia własnych list zakupowych, alertów cenowych informujących o obniżkach ceny obserwowanych produktów oraz możliwość śledzenia śladu węglowego wygenerowanego przez zakupy użytkownika. 

Klarna wspiera świadome zakupy

Dynamiczny rozwój e-commerce w ostatnich miesiącach bardzo ułatwił życie konsumentów, jednak ogromna liczba sklepów internetowych i konieczność zapoznawania się z regulaminami i zasadami  poszczególnych sklepów potrafią być równie zniechęcające, co przemierzanie zatłoczonych centrów handlowych. Zaletą Klarny jest to, że witryny wszystkich sklepów online są dostępne w panelu aplikacji, dzięki czemu nie musimy otwierać w przeglądarce tysiąca kart. Użytkownicy mają również dostęp do recenzji najlepszych produktów, a także mogą włączyć powiadomienia dotyczące wszelkich wyprzedaży i nowości w sklepach partnerskich. Wśród współpracujących z Klarną marek znajdziemy m.in. H&M, Adidas, Vitkac, Reebook, eZebra, 303Avenue, Moliera2.com i wiele więcej. 

W jaki sposób Klarna może wesprzeć polski rynek odzieżowy?

Jedną z pierwszych firm, które podjęły długotrwałą współpracę z Klarną na polskim rynku był H&M, a lista nowych sklepów oferujących płatność  Klarny jako opcji płatności rośnie bardzo dynamicznie wśród globalnych jak i lokalnych marek na naszym rynku. Współzałożyciel i prezes Klarny, Sebastian Siemiątkowski, zapewnia, że nie zamierza ograniczać się do współpracy z globalnymi gigantami e-commerce, dlatego do Klarny systematycznie dołączają mniejsze firmy. Dzięki oferowanemu przez Klarnę systemowi odroczonych płatności konsumenci mogą zamówić produkty nieznanych im wcześniej marek i wspierać lokalnych producentów. Dla polskich marek to ogromna szansa rozwoju.

Więcej na www.klarna.com

>>> Przeczytaj również: Marki modowe coraz częściej stawiają na model biznesowy oparty na subskrypcji. Dlaczego?

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Tagi

Klarna

Newsletter

FASHION BIZNES