10 czołowych platform e-commerce w Polsce

W marcu 2022 roku Wirtualne Media opublikowały raport dotyczący wiodących witryn sprzedażowych w Polsce. Wśród najczęściej odwiedzanych sklepów internetowych znajdziemy platformy e-commerce takie jak Allegro, Vinted i Sinsay. Z czyich usług handlowych online najchętniej korzystają Polacy? 

Allegro prowadzi w rankingu zarówno pod względem użytkowników, jak i czasu poświęcanego na przeglądanie oferty sklepu. W porównaniu z lutym, firma zyskała 264,4 tysięcy użytkowników, czyli o 1,2% więcej, a średni czas wydłużył się o 4,9%.

Jednak to Shopee i Sinsay w ciągu miesiąca znacznie zyskały na popularności. Według statystyk, platfoma e-commerce Shopee zgromadziła aż 1,07 mln nowych użytkowników (czyli aż 11,8% więcej, niż w lutym), a czas przeglądania wydłużył się o 11,8%. Natomiast sklep online Sinsay.com (należący do LPP) zyskał 2,24 mln nowych klientów, którzy stanowią aż 50,3% użytkowników z poprzednich badań.

Ranking czołowych platform e-commerce na polskim rynku

  1. Allegro
    liczba realnych użytkowników to 22 032 162 osób , które średnio spędzają na stronie 1h 45 minut
  2. Aliexpress
    liczba realnych użytkowników to 11 586 888 osób, które średnio spędzają na stronie 22 minuty
  3. Media
    liczba realnych użytkowników to 10 730 718 osób, które średnio spędzają na stronie 5 minut
  4. Shopee
    liczba realnych użytkowników to 10 182 186 osób, które średnio spędzają na stronie 24 minuty 
  5. Vinted
    liczba realnych użytkowników to 9 852 580 osób, które średnio spędzają na stronie 1h 27 minuty
  6. RTV Euro AGD
    liczba realnych użytkowników to 7 885 512 osób, które średnio spędzają na stronie 6 minut
  7. EMPIK
    liczba realnych użytkowników to 7 867 206 osób, które średnio spędzają na stronie 7  minut
  8. ROSSMANN
    liczba realnych użytkowników to 7 867 044 osób, które średnio spędzają na stronie 7,5 minuty
  9. DOZ
    liczba realnych użytkowników to 7 083 744 osób, które średnio spędzają na stronie 3 minuty
  10. Sinsay
    liczba realnych użytkowników to 6 703 074 osób, które średnio spędzają na stronie 6,5 minuty

>>> Przeczytaj też: Grupa CCC jako pierwsza firma z Polski w rankingu Circulytics


Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

FASHION BIZNES