Założyciel New Look zainwestował w start-up dwójki Polaków. Ich pomysł dotyczy mody cyrkularnej

Ewa Kozieja i Piotr Krzymowski kilka lat temu założyli Loop Generation. Wspólnie skupiają się na odsprzedaży rzeczy używanych i zminimalizowaniu marnotrawstwa w modzie. Ich pomysł spodobał się przedsiębiorcom.

Czym jest Loop Generation?

Loop Generation zostało założone przez Ewę Kozieję i Piotra Krzymowskiego w 2019 roku, jako internetowa platforma handlowa. Z biegiem czasu otworzyli na londyńskiej Oxfort Street pierwszy second hand, a kilka tygodni później kolejny przy 295 Brompton Road w londyńskiej Chelsea. Oferują luksusową modę obejmującą odzież damską, męską, akcesoria, a także obuwie. W ich butikach można znaleźć produkty różnorakich projektantów i domów mody, w tym Chanel, Balmain, Saint Laurent, Gucci, Fendi, Hermès, Dolce & Gabbana, Prada oraz nieużywane produkty kosmetyczne (takich marek, jak m.in. 111 Skin, La Mer i Jo Malone). Warto dodać, że Loop Generation prowadzi stałą prowizję, pobierającą 33 proc. od sprzedaży odzieży, butów, torebek i akcesoriów oraz 23 proc. od produktów kosmetycznych. Mimo tego mają duże obniżki cen, ponieważ zazwyczaj odliczają 70-80 proc. od stawki wyjściowej.

Przeczytaj także: Marki modowe coraz częściej stawiają na model biznesowy oparty na subskrypcji. Dlaczego?

Przedsiębiorcy inwestują w start-up Polaków

Teraz branżowe media obiegła zaskakująca informacja. Otóż założyciel New Look, Tom Singh, a także właściciel Ghost i Finery, Touker Suleyman, zainwestowali nieujawnioną sumę w Loop Generation. Jak zdradzili Ewa i Piotr, “inwestycja nadchodzi w momencie znacznych zmian w krajobrazie mody”. Cieszą się, że jako uwierzytelniona platforma odsprzedaży luksusowych produktów, mogą pomóc w ograniczeniu marnotrawstwa odzieży. Przykładają bowiem do tego wielką wagę i nawet wysyłają klientom rzeczy w opakowaniach, które są w pełni biodegradowalne.

– Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak Loop Generation rośnie i rozwija się, jako wiodący rynek używanej mody luksusowej. Inspirują mnie współzałożyciele Ewa i Piotr oraz to, jak do tej pory zbudowali schemat odsprzedaży

– powiedział Tom Singh, założyciel New Look.

– Jestem podekscytowany współpracą z Loop Generation i wsparciem w ich zaangażowaniu w modę cyrkularną. Cieszę się, że platforma e-commerce marki ożywa w nowym sklepie w Chelsea

– dodał Touker Suleyman.

Zobacz także: Ile koncern LVMH zarobił już w tym roku? Ta kwota robi wrażenie

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Newsletter

FASHION BIZNES