Wygoda, styl i funkcjonalność. Streetwear bohaterem nowej kampanii eobuwie.pl

Moda uliczna cieszy się niebywałą popularnością i choć wciąż ewoluuje, istnieją marki, które są dla niej charakterystyczne. Teraz streetwearowe obuwie Vans, Etnies i Converse stało się bohaterem trzeciej odsłony digitalowej kampanii eobuwie.pl. Zobaczcie te wyjątkowe zdjęcia.

Miłość do mody ulicznej

Streetwear jeszcze w latach 90. był zarezerwowany dla dosyć hermetycznej grupy osób w Stanach Zjednoczonych. Szybko jednak rozprzestrzenił się na cały świat i zajął potężny sektor w branży modowej. Ludzie pokochali go za wygodę, luz i praktyczność. Choć w tym stylu ceniona jest również oryginalność i nieszablonowość, istnieją takie modele obuwia, które od początku są jego ikoną. Na przestrzeni lat eksperymentowano z różnymi fasonami, ale zawsze powracano do niezawodnej klasyki, czyli marek Vans, Etnies i Converse.

To właśnie te firmy jednoznacznie kojarzące się ze streetwearem zostały bohaterami najnowszej, digitalowej kampanii eobuwie.pl. Wyjątkowa sesja oddająca ducha mody ulicznej została zrealizowana w Barcelonie. Na zdjęciach widać miejsca, w których gromadzą się młodzi ludzie, m.in. De La Mar Bella, czyli jeden z najpopularniejszych barcelońskich skateparków usytuowany tuż przy plaży.

– Oddaje on klimat Nowego Jorku i stanu Kalifornia, w których narodziła się moda uliczna, tak silnie wtedy powiązana ze środowiskiem skaterów i surferów. Buty, które zaprezentowaliśmy w kampanii są różnorodne zarówno pod względem przeznaczenia jak i kolorystyki. Tak różnorodna jest oferta eobuwie.pl – mówiła Emilia Kargol, Marketing Campaign Manager w eobuwie.pl.

Zobacz także: MODIVO zaprasza wyjątkowe kobiety do energetycznej kampanii adidas x Rich Mnisi

Kampania streetwear eobuwie.pl

W kampanii digitalowej eobuwie.pl pokazało buty, które towarzyszą ludziom czerpiącym energię z ulicy – od profesjonalnych deskorolkowych Etnies po znane wszystkim Converse. Choć początkowo niektóre modele były tworzone głównie z myślą o jeżdżących na deskorolkach i BMX-ach, z czasem stały się wyborem codziennego użytku wśród osób, które cenią wygodę. Dlaczego? Otóż nadają się one nie tylko do uprawiania sportu, ale także na wiele różnych wyjść i imprez.

W ostatnich latach zapanował zwyczaj noszenia sneakersów w zestawieniu z każdą, nawet elegancką częścią garderoby. Na ulicach w ciągu cieplejszych miesięcy bez problemu można zobaczyć dziewczyny w sukienkach z satyny i Vansach czy mini i Conversach, a młodych mężczyzn w garniturach i Etniesach. Ubierają je zarówno na krótkie stopki, jak i wyraziste długie skarpety tworząc wyraziste stylizacje. Wiadomo również, że takie buty doskonale wyglądają również do prostych nogawek, rurek czy dzwonów. Jak je nosić? Możecie się zainspirować kampanią eobuwie.pl.

Na tych zdjęciach z kampanii zobaczycie modele Vans: na grubej podeszwie czarne Sk8-Hi Stacked, z printem w kultową szachownicę Sk8-Hi Stacked, szare Old Skool Stacked oraz błękitne Old Skool Stacked. Z projektów Converse pojawiły się: czerwone All Star Hi, białe Ct Ox, granatowe All Star Hi, jasnoróżowe Ctas Move Hi, a także biało-różowe Ctas Move Ox. Z kolei wśród propozycji Etnies uwagę zwracają Windrow Vulc 4101000543 i Windrow 4101000551.

Przeczytaj również: Kultowe modele retro sneakersów w kampanii eobuwie.pl

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.