klarna

Klarna świętuje 150 mln użytkowników i rusza z festiwalem specjalnych okazji Dream Deal Days

Przekroczenie pułapu 150 milionów użytkowników i 400 tys. partnerów handlowych globalnie Klarna świętuje akcją Dream Deal Days.

Odbywająca się między 27 a 29 maja br. akcja da kupującym możliwość skorzystania z wyjątkowych ofert i zniżek w sklepach najbardziej pożądanych marek na świecie. Jest to ukłon w stronę klientów Klarny w Polsce i na pozostałych 19 rynkach, gdzie działa firma, a także podziękowanie za to, że na co dzień wybierają Klarnę jako formę płatności.

Współpraca Klarny, wiodącego globalnego banku detalicznego, dostawcy usług płatniczych i aplikacji zakupowej, w ramach akcji ze znanymi sprzedawcami detalicznymi, którzy oferują produkty z obszarów mody, elektroniki, urody i AGD, pozwoli konsumentom zaoszczędzić pieniądze i dokonać wymarzonych zakupów w okazyjnych cenach. Specjalne oferty będą dostępne na stronie Klarna.pl, w aplikacji Klarna oraz na stronach internetowych partnerów wydarzenia.

Festiwalowi specjalnych okazji Dream Deal Days towarzyszy również konkurs. Na uczestników czekają nagrody w postaci produktów Apple, luksusowych upominków od domu handlowego Vitkac oraz karty podarunkowe H&M o wartości 1000 zł. Formularz zgłoszeniowy konkursu będzie dostępny na stronie Klarna.pl do 29 maja br.


„Od 17 lat Klarna sukcesywnie realizuje ważną misję. Jej celem jest sprawienie, aby płatności były maksymalnie proste, bezpieczne i wygodne dla milionów ludzi na całym świecie. 150 milionów konsumentów jest niesamowitym osiągnięciem i nie ma lepszego sposobu, aby to uczcić, niż stworzenie festiwalu specjalnych okazji – Dream Deal Days. Zaoferowanie naszym klientom możliwości dokonania zakupu marzeń w ramach ekskluzywnych ofert cenowych jest naszym sposobem na podziękowanie tej wspaniałej społeczności. Klarna przeszła długą drogę od początku swojej działalności, ale jedno pozostaje niezmienne – nasi klienci są w centrum naszego zainteresowania, a Dream Deals Days jest tylko kolejną szansą, by odwdzięczyć się za ich zaufanie i pomóc spełnić ich marzenia”

– skomentował David Sandström, Chief Marketing Officer w Klarna.

>>> Przeczytaj również: „Sprzedaż online jest nowym luksusem” – Ania Kuczyńska o współpracy z Klarną [TYLKO U NAS]

Więcej informacji o Dream Deal Days:


Czas trwania Konkurs potrwa do 29 maja 2022 r. do godz. 23:59.
Uczestnicy – W konkursie mogą wziąć udział mieszkańcy rynków, uczestniczących w akcji, którzy ukończyli 18 r.ż.
Nagrody – Zwycięzca zostanie wyłoniony nie później niż 10 czerwca 2022 r. (Data Wyboru). Zwycięzca zostanie powiadomiony o wygranej pocztą elektroniczną w ciągu dziesięciu (10) dni roboczych od Daty Wyboru. Wiadomość e-mail będzie zawierała instrukcję odbioru nagrody. Regulamin konkursu można znaleźć tutaj.

O Klarnie:  Od 2005 r. Klarna realizuje misję zrewolucjonizowania branży bankowości detalicznej. Dzięki 150 milionom aktywnych użytkowników na całym świecie i 2 milionom transakcji dziennie, Klarna spełnia zmieniające się wymagania konsumentów, pomagając im oszczędzać czas i pieniądze, jednocześnie lepiej zarządzać przepływem gotówki i podejmować świadome decyzje zakupowe.

Już ponad 400 000 globalnych partnerów handlowych, w tym H&M, Saks, Sephora, Macy’s, IKEA, Expedia Group i Nike, zintegrowało innowacyjną technologię Klarna, aby zapewnić swoim klientom bezproblemowe zakupy online i w sklepach tradycyjnych. Zatrudniająca ponad 5000 pracowników Klarna jest aktywna na 45 rynkach i pozostaje jednym z najcenniejszych prywatnych fintechów na świecie, z wyceną na poziomie 45,6 mld USD. Więcej na klarna.pl

>>> Przeczytaj również: Jak kupują Polacy? Klarna publikuje nowy raport

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Tagi

Klarna

Newsletter

FASHION BIZNES