REKLAMA

PODSUMOWANIE TYGODNIA: Sonia Szóstak podbija Paryż, Urban Outfitters już wkrótce w Polsce

REKLAMA

Najświeższe newsy ze świata mody? Jedną z najważniejszych informacji ostatnich dni, była bez wątpienia kampania Balmain sfotografowana przez uzdolnioną Sonię Szostak. Z kolei miłośniczki amerykańskiej marki Urban Outfitters z pewnością ucieszył fakt, iż firma niedługo wejdzie na polski rynek. W tym tygodniu odkryliśmy również przed Wami sekrety produkcji kultowych Birkenstocków. Po kolejne informacje z branży fashion, sięgnijcie koniecznie do naszego podsumowania mijającego tygodnia!

Biznes

Najważniejsze zadanie influencerów? Skutecznie zareklamować produkt. Nie da się ukryć, że instagramerzy, youtuberzy i blogerzy są siłą napędową marketingu wielu firm. Także tych, które sami prowadzą. Bo dlaczego sprzedawać tylko czyjeś, skoro można sprzedawać swoje? Wbrew pozorom, internetowi celebryci nie ograniczają się do bluz, t-shirtów i gadżetów. Przedstawiamy listę wyjątkowych marek odzieżowych założonych przez influencerki. A jest w czym przebierać! TUTAJ

Kolejna popularna marka wchodzi na polski rynek! Wkrótce w naszym kraju zostanie otwarty pierwszy sklep amerykańskiej firmy Urban Outfitters. Gdzie? Dowiecie się TUTAJ.

kampania Urban Outfitters / źródło: fashiongonerogue.com

Moda

Uwielbiał je sam Steve Jobs, nosili prawdziwi hipisi, widywano w nich Kate Moss i całe rzesze miłośniczek mody. Obuwie Birkenstock to jednak nie tylko kultowy atrybut, ale ogromny wkład pracy nad opatentowaniem i utrzymaniem jakości i wysokich standardów. Lata konsekwencji i starań, wypracowały technologię, która zaprowadziła je na sam szczyt w obuwniczym rankingu świata. W czym tkwi ich sekret? Specjalnie dla Was ujawniamy tajniki produkcji najpopularniejszych sandałów ostatnich dziesięcioleci TUTAJ.

Najnowsza kampania Balmain: rockowy klimat, skupienie na detalu i Cara Delevigne przed obiektywem. A za nim? Sonia Szóstak! Kampanię zobaczycie TUTAJ.

vogue.pl

Moda czy jakość? Styl czy funkcjonalność? To chyba jedne z podstawowych dylematów, które pojawiają się w naszych głowach, gdy chcemy zainwestować w kolejne elementy garderoby. Szczególnie dotyczy to dodatków, które zwykle mają za zadanie podkręcić nasz look. W końcu, jak to mówią, diabeł tkwi w szczegółach, prawda? O modnym dodatku przeczytacie TUTAJ.

Piaszczyste plaże, bujna roślinność i tradycyjna architektura Azji południowowschodniej – tak Łukasz Jemioł zaprasza nas w romantyczną podróż po magicznej wyspie Bali. A to za sprawą sesji wizerunkowej z udziałem jego najnowszej kolekcji na sezon wiosna-lato 2019 autorstwa Basi Czartoryskiej. Zobaczcie ją TUTAJ.

fot. Basia Czartoryska

Jak wygląda lato według Vicher? Z pewnością słoneczne, ciepłe, romantyczne i spędzone na klimatycznym odludziu. Zobaczcie zachwycającą kampanię polskiej marki TUTAJ.

Jego kreacje zapierają dech w piersiach, a sympatyczne usposobienie sprawia, że nie da się go nie lubić. Tworzy couture, ale właśnie zaprojektował kolekcję dla sieciówki. Kim jest Giambattista Valli? Dowiecie się TUTAJ.

Backstage at Giambattista Valli Couture Spring 2019

Opinie

Anna Dereszowska to jedna z najsłynniejszych polskich aktorek. Można też o niej śmiało powiedzieć, że ma nienaganny styl i zawsze błyszczy na czerwonych dywanach. A co gwiazda sądzi o modowych influencerkach? Przeczytacie TUTAJ.

Beauty

Zachowanie, gestykulacja, tembr głosu, sposób poruszania się, a nawet zapach – to jedne z wielu elementów wizerunku, które wpływają na odbiór naszej osoby w otoczeniu. Umiejętne i świadome zarządzanie swoim wizerunkiem ułatwia osiągnięcie sukcesu zarówno w sferze zawodowej jak i prywatnej. Jaką rolę w kreowaniu własnego wizerunku pełnią makijaż oraz strój? Dowiecie się TUTAJ.

Chiara Ferragni to już nie tylko najsłynniejsza blogerka modowa na świecie. Pod tym nazwiskiem rozwinęła się ogromna marka z charakterystycznym logo: zalotnych niebieskich oczu często na różowym tle. Tym razem pojawi się ono na kosmetykach Lancôme. Co szykują razem autorka The Blonde Salad i francuska firma kosmetyczna? Dowiecie się TUTAJ.

globelife.com

Lifestyle

Chyba każdy zna ten ból: kupujesz nowe, śnieżnobiałe sneakersy, wychodzisz na miasto, a tu nagle deszcz, kałuże i błoto. Po jednym razie buty wyglądają na zmaltretowane. A gdyby tak… założyć na nie prezerwatywę? Oczywiście taką specjalną, prezerwatywę obuwniczą. O szczegółach przeczytacie TUTAJ.

Kariera

Praca w branży mody dla wielu osób jest spełnieniem marzeń, a posiadanie własnej marki modowej coraz częściej staje się celem młodych ludzi wkraczających na rynek pracy. Jeśli także marzysz o własnym biznesie, szukasz inspiracji do rozwoju swojej marki lub chcesz spojrzeć na potencjał swojego projektu z nową, kreatywną energią zapraszamy na innowacyjne warsztaty MAPA MARZEŃ MARKI. Szczegóły TUTAJ.

Poczucie przynależności stanowi jedną z głównych, podstawowych potrzeb każdego z nas – także w miejscu pracy. Pracownicy pragną mieć poczucie dążenia do wspólnego celu, akceptacji innych i wpływu na wspólnie podejmowane decyzje. Czy coraz częściej jesteśmy w pracy samotni? I jakie znaleźć na tą samotność rozwiązanie? Przeczytacie TUTAJ.

Źródło: www.harpersbazaar.com

Prasówka

Codziennie zapraszamy Was także do naszej Prasówki. Dzięki niej możecie na bieżąco śledzić najważniejsze wydarzenia w branży. Oto najciekawsze tytuły minionego tygodnia:

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES