REKLAMA

Chiara Ferragni wypuszcza linię kosmetyczną. Z kim podjęła współpracę słynna blogerka?

REKLAMA

Chiara Ferragni to już nie tylko najsłynniejsza blogerka modowa na świecie. Pod tym nazwiskiem rozwinęła się ogromna marka z charakterystycznym logo: zalotnych niebieskich oczu często na różowym tle. Tym razem pojawi się ono na kosmetykach Lancôme. Co szykują razem autorka The Blonde Salad i francuska firma kosmetyczna? 

O ewentualnej linii kosmetycznej sygnowanej nazwiskiem Chiary Ferragni plotkowano już od jakiegoś czasu. W lutym włoska influencerka – choć w zasadzie powinniśmy ją nazywać prawdziwym modowym przedsiębiorcą – podsyciła spekulacje dzieląc się ze światem informacją, że współpraca z marką kosmetyczną rzeczywiście będzie miała miejsce. Dziś wiemy już, że Chiara wypuści kapsułową kolekcję dla marki Lancôme. W poniedziałek w social mediach premierę miał klip zapowiadający linię, w której znajdą się palety do makijażu, szminki i maskary. Wszystko w różowych błyszczących opakowaniach z charakterystycznym logo Chiary – niebieskim okiem z długimi rzęsami. 

https://www.instagram.com/p/Bx9MsVMI8Yx/

Do tej pory Ferragni była jedną z ambasadorek francuskiego koncernu. Teraz, w ramach promocji kolekcji kosmetyków wyjedzie razem z Lancôme w specjalną trasę, która rozpocznie się 7 czerwca w Rzymie. Influencerka odwiedzi również inne europejskie miasta: Frankfurt, Amsterdam i Madryt. Na razie jedynym pozaeuropejskim miejscem na liście jest Los Angeles.

wwd.com

Sprzedaż kolekcji Lancôme x Chiara Ferragni ruszyła przedwczoraj na włoskiej stronie Douglasa. Do europejskich sklepów stacjonarnych, w tym polskich Douglasów, trafi w czerwcu. Kolekcję będą mogli kupić w domach handlowych Nordstrom również amerykańscy i kanadyjscy fani. Nieco później, bo w sierpniu trafią do sklepów w Meksyku, Nowej Zelandii oraz państw azjatyckich. Trzeba przyznać, że kosmetyki Chiary i Lancôme wyglądają bardzo kusząco! Przypadły wam do gustu? 

Zobacz również: Jak marki kosmetyczne zwabiają Generację Z?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES