REKLAMA

Czego Polacy szukali w internecie w 2020 roku? Raport “Google’s Year” in Search

REKLAMA
REKLAMA

Google Trends w raporcie Year in Serach jasno wskazuje na to, że pandemia COVID-19 zdominowała myśli Polaków w 2020 roku. I nic w tym dziwnego. Amerykańska firma stworzyła zestawienie dziesięciu najpopularniejszych haseł w dziewięciu kategoriach – „Najszybciej zyskujące na popularności”, „Tematy, o których się mówiło”, „Ludzie”, „Filmy”, „Jak zrobić”, „Jak”, „Filmy”, „Seriale”, „Pomysł na” oraz „Politycy”. 

Definitywni zwycięzcy wśród często wyszukiwanych haseł to kwestie dotyczące pandemii takie jak „Koronawirus”, „Jak uszyć maseczkę”, „Jak zrobić żel antybakteryjny”. Drugim zjawiskiem, którego dotyczy znaczna część wyszukiwania, są wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych i hasła takie jak „Wybory w USA” oraz  „Joe Biden”. 

FILMY

SERIALE

JAK…?

TEMATY O KTÓRYCH SIĘ MÓWIŁO

Cały raport trendów w Polsce jak i w każdym innym kraju na świecie możecie zobaczyć TUTAJ

>>> Przeczytaj również: L37, Miszkomaszko, Bazar Miejski i inni odpowiadają: Co przyniesie rok 2021?

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

google

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES