REKLAMA

Jak zmieniał się wizerunek kobiety w kampaniach Miss Dior?

REKLAMA
REKLAMA

Z perfumami Miss Dior niezmiennie kojarzy nam się aktorka Natalie Portman. Niemniej jej rola ewoluowała – od delikatnej damy, po wyzwoloną kobietę.

Natalie Portman jest nieprzerwanie od kilku lat, muzą flagowych perfum Miss Dior. W najnowszej kampanii przedstawia romantyczną historię miłosną w przepięknym i zapierającym dech w piersiach filmie. Odurzona miłością tworzy piękny, pełny szalonych uniesień spektakl, wzywając stanowczo swojego ukochanego do pokazania dowodu ich miłości. Kampanię reklamuje slogan: A ty, co byś zrobił dla miłości?.

W tym roku reklama Miss Dior zaprezentowała bardziej zbuntowaną stronę miłości, co w perfekcyjnym świecie mody i urody jest dość nietypowym zagraniem. Dior prezentuje w ten sposób różne uczucia, a także stojące za nimi kobiety.

Dotychczasowe kampanie kładły nacisk na kobiecość, dziewczęcość i subtelność. Wszystko zmienił rok 2015, gdy w reklamie Natalie Portnam wcieliła się w postać beztroskiej panny młodej, która w ostatniej chwili ucieka sprzed ołtarza. Obecne kampanie to manifest kobiety wyzwolonej – w zgodzie z współczesnym nurtem girl power. Film staje się swoistą metaforą wyrwania się kobiety z klatki społecznych oczekiwań.

Tym samym Dior zerwał z cukierkowym charakterem marki, dając początek nowej komunikacji kierowanej do nowoczesnych kobiet.

Kampanie Diora to sztuka, która niesie za sobą nowoczesne przesłanie. Pomimo zmian, do roli wciąż idealnie pasuje Natalie Portman. Choć niezwykle eteryczna, perfekcyjnie odnajduje się w roli silnej kobiety. Można pokusić się o stwierdzenie, że zmiany w strategii Diora nie straszne są ich ambasadorce, która dzięki temu może pozostać z nimi na długie lata.

Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES