Under Armour ogłosiło powołanie Kevina Rossa na stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora zarządzającego na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Nowe funkcje przejmie on od 12 lutego.

Marka Under Armour znalazła nowego dyrektora zarządzającego EMEA

Under Armour ogłosiło powołanie Kevina Rossa na stanowisko starszego wiceprezesa i dyrektora zarządzającego na Europę, Bliski Wschód i Afrykę. Nową funkcję objemie on od 12 lutego.

Przeczytaj również: Amerykanie oszaleli na punkcie Vision Pro. Czy okulary od Apple zrewolucjonizują branżę mody?

Nowy dyrektor zarządzający na EMEA

Kevin Ross będzie odpowiedzialny za rozwój i realizację regionalnej strategii rozwoju wielokanałowego oraz za dostarczanie markowych doświadczeń konsumenckich w celu zwiększenia obecności firmy w regionie. Jego bezpośrednim przełożonym zostanie prezes i dyrektor generalny Stephanowi Linnartz.

Jestem podekscytowany powrotem do Under Armour, marki, którą głęboko szanuję, i jestem zaszczycony możliwością kierowania regionem EMEA. Obserwując ewolucję UA i obserwując zapotrzebowanie konsumentów, uważam, że potencjał Under Armour nie ma sobie równych. Nie mogę się doczekać ponownego rozpoczęcia współpracy z utalentowanym zespołem UA, aby nadal rozwijać i wzmacniać nasze relacje z konsumentami w całym regionie – stwierdził Kevin Ross.

Kariera Kevina Rossa

Ross ma prawie 20-letnie doświadczenie w rozwijaniu marek o wysokim profilu. Przed dołączeniem do Under Armour, pełnił funkcję dyrektora zarządzającego ds. międzynarodowych w Yeti. Wcześniej przez dziewięć lat pracował na różnych stanowiskach kierowniczych w Under Armour, zajmując się m.in. tworzeniem produktów, sportów zespołowych, globalnej piłki nożnej, tenisa i sprzedaży.

Oprócz tego w trakcie swojej kariery pracował w Adidas i TaylorMade. – Cieszymy się, że możemy powitać Kevina z powrotem w Under Armour. Jego doświadczenie w kierowaniu strategią wzrostu i operacjami biznesowymi w regionie daje mi wielką pewność, że będzie on nadal wykorzystywał dynamikę, którą udało nam się ustanowić w regionie EMEA – powiedział Linnartz. – Kevin wniesie również rozległą wiedzę na temat tej kultowej marki, co pozwoli mu wejść w tę rolę ze znajomością i przekonaniem – dodał.

Przeczytaj również: Strój Donalda Tuska na nartach. Premier postawił na włoską markę Napapijri

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Newsletter

FASHION BIZNES