noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Michelle Poole, prezeska amerykańskiej marki, zdecydowała się przejść na emeryturę. Na swoim obecnym stanowisku pozostanie do początku maja. Funkcję doradczą zagwarantowała pełnić do początku 2025 roku.

Prezeska znanej marki odchodzi na emeryturę

REKLAMA
noSlotData

Michelle Poole, prezeska amerykańskiej marki, zdecydowała się przejść na emeryturę. Na swoim obecnym stanowisku pozostanie do początku maja. Funkcję doradczą zagwarantowała pełnić do początku 2025 roku.

Przeczytaj również: Pojawiły się nowe oferty pracy w modzie! Sprawdź i aplikuj

Prezes amerykańskiej marki przejdzie na emeryturę

Z najwyższym uznaniem informuję, że Michelle Poole, EVP i prezeska marki Crocs, ogłosiła swoją decyzję o przejściu na emeryturę. Na ten ruch zdecydowała się po 32-letniej karierze. W ciągu ostatniej dekady w Crocs, jej przywództwo w zakresie merchandisingu, produktu, projektowania, marketingu i w roli prezeski miało fundamentalne znaczenie dla przekroczenia progu 3 mld USD przychodów marki – powiedział Andrew Rees, dyrektor generalny Crocs.

W swoim ostatnim raporcie finansowym z listopada zeszłego roku, marka Crocs poinformowała o wysokości przychodów za trzeci kwartał. Zgodnie z opublikowanymi danymi wyniosły one 1,05 mld USD, co stanowi ich 6,2-proc. wzrost rok do roku.

Przeczytaj również: Te spodnie zdeklasowały rurki. Gdzie kupić najmodniejsze jeansy 2024?

Kariera Michelle Polle

Michelle Poole została prezeską marki Crocs we wrześniu 2020 r. Od tego momentu nadzorowała pracę regionalnych zespołów handlowych w obu Amerykach, Azji i regionie EMEA, a także zespoły ds. projektowania i zarządzania produktami, merchandisingu i marketingu. Przed objęciem tego stanowiska, od kwietnia 2020 r., pełniła funkcję wiceprezeski wykonawczej. Również dyrektorki ds. produktu i merchandisingu, a od 2014 r. starszej wiceprezeski i dyrektorki ds. produktu i merchandisingu.

Oprócz obowiązków związanych z produktami i merchandisingiem, w 2017 roku Poole przejęła odpowiedzialność za marketing. Posiada ona ponad 28-letnie doświadczenie i udokumentowane sukcesy w rozwoju wiodących globalnych marek modowych i lifestylowych, w tym Sperry Top-Sider, Timberland, Kangol, Converse, MTV Europe i Pepe Jeans. Uzyskała tytuł licencjata z wyróżnieniem w dziedzinie marketingu mody na Uniwersytecie Northumbria w Wielkiej Brytanii.

Przeczytaj również: Które New Balance będą modne w 2024 roku?

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES