Doczekaliśmy się głośnej premiery Vision Pro. Okazuje się, że ta nowa technologiczna nowinka ma ogromne konsekwencje dla branży fashion. Jak można wykorzystać najnowsze okulary od Apple i jakie niosą one zagrożenia? Przybliżamy!

Amerykanie oszaleli na punkcie Vision Pro. Czy okulary od Apple zrewolucjonizują branżę mody?

Doczekaliśmy się głośnej premiery Vision Pro. Okazuje się, że ta technologiczna nowinka ma ogromne implikacje dla branży fashion. Jak można wykorzystać najnowsze okulary od Apple? Jakie niosą one zagrożenia? Przybliżamy!

Przeczytaj również: Hiszpańska sieć rozpoczyna wirtualną ekspansję. Już wkrótce pojawi się na Robloxie

Rewolucyjne Vision Pro ?

Gogle Vision Pro zostały zaprojektowane tak, aby użytkownik nadal czuł się związany z rzeczywistością. Po założeniu najnowszych okularów marki Apple zachowujemy poczucie realności i własnej przestrzeni. Korzystanie z urządzenia jest bardzo proste – ekran można przewijać za pomocą ruchów oczu oraz stuknięć kciukiem lub palcem wskazującym w dowolnym miejscu w powietrzu.

Jednym z najbardziej imponujących aspektów Vision Pro jest jakość obrazu. Szczególnie w połączeniu z nową technologią iPhone’a 15. Dzięki nowym okularom można poczuć się jakbyśmy byli wewnątrz własnych zdjęć, stojąc w nagranych wcześniej filmach z rodziną i przyjaciółmi. Czy tak zaawansowana technologia może znaleźć zastosowanie w branży mody? Niejedno!

Zwróćmy uwagę, chociażby na pokazy mody. Ostatnio mieliśmy okazję podziwiać zachwycające prezentacje od Marca Jacobsa i Maisona Margiela. Niestety, tylko nieliczni mogli wziąć w nich czynny udział. Dzięki Vision Pro każdy mógłby zobaczyć z bliska efekt rzemieślniczej pracy Galliano. Ponadto okulary już za moment mogą zmienić proces projektowania kolekcji. Dzięki nim marki mogłyby również w prosty sposób poprawić doświadczenia zakupowe konsumentów.

Amerykanie oszaleli na punkcie Vision Pro

Od momentu wprowadzenia Vision Pro do sprzedaży, w sieci nie brakuje filmów dokumentujących doświadczenia użytkowników z interakcją z tym nowym gadżetem. Niektóre zachowania konsumentów są szokujące, inne wskazują na brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących nowych technologii. Przykładów braku zdrowego rozsądku podczas korzystania z Vision Pro nie brakuje. Jednym z nich jest właściciel Tesli, który używał okularów, prowadząc auto z włączonym autopilotem.

W Nowym Jorku zauważono osobę w wagonie metra, która miała założone gogle i pisała w powietrzu. Czy to przedsmak krajobrazu, który niebawem stanie się częścią naszej codzienności?

Przeczytaj również: Król Karol ma raka

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Newsletter

FASHION BIZNES