REKLAMA

Visual Merchandising po skandynawsku. Tak wygląda salon GANNI w Londynie

REKLAMA
REKLAMA

Jak widać, pod szyldem GANNI kryją się nie tylko fenomenalne projekty odzieży. Kopenhaska marka nie ma sobie równych także jeśli chodzi o visual merchandising.

GANNI – marka pokochana przez influencerki na całym świecie, kojarzona jest zapewne przez każdego, kto choć trochę pasonuje się skandynawską modą. Nonszalancja, zabawa formą i fakturą – to właśnie te cechy projektów GANNI przeniesiono do wnętrz nowopowstałego butiku zlokalizowanego na londyńskim Soho.

źródło: dezeen.com

Przepełnione kolorami wnętrze doskonale odzwierciedla estetykę duńskiego brandu – marka mimo skandynawskich korzeni, które z pozoru powinny nawiązywać powinny do minimalizmu, nie boi się wyrazistych czy charakterystycznych wzorów. Założeniem twórców było stworzenie przestrzeni odzwierciedlającej wnętrze duńskiego domu, a konkretniej wzorowanej na posiadłości założycieli marki, Ditte and Nicolaja Reffstrup. Czy tworzenie butików, w których klient poczuje się jak w domu to nadchodzący trend w visual merchardisingu, jaki zapoczątkują Duńczycy?

źródło: dezeen.com

Autorem projektu jest kopenhaskie biuro projektowe Stamuli Architecture. Warto podkreślić, że to nie ich pierwsza realizacja dla GANNI – firma jest odpowiedzialna również za projekt showroomu w Kopenhadze czy flagowego sklepu w Sztokholmie. Na swoim koncie Stamuli Architecture ma również realizacje butików Acne Studios czy Prady.

Jak Wam się podobają wnętrza w takim stylu? My jesteśmy zachwyceni duńską estetyką i już zapisujemy tę imponującą przestrzeń na liście must-see w Londynie!

źródło: dezeen.com

>>> Zobacz również: Nie tylko Ganni. 5 duńskich marek, które pokochasz

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES