One Item. Many Stories. to nowa kampania Moliera2 na sezon jesień-zima 2022/23. Sesja jest wizualną prezentacją najświeższych kolekcji luksusowych domów mody, takich jak Jacquemus, Paco Rabanne czy Isabel Marant. Kolekcja sfotografowana przez Łukasza Dziewica pokazuje, że każdy element ubioru może stać się opowieścią o nas samych.
W nowej kampanii Moliera2 zobaczymy starannie wyselekcjonowane ubrania i akcesoria, które zadebiutowały podczas najważniejszych tegorocznych fashion weeków. Myślą przewodnią kampanii jest uniwersalność – One Item. Many Stories pokazuje, że każdy produkt można stylizować na wiele różnych sposobów. To od nas zależy, jakie oblicze wybierzemy.
Najnowsze, luksusowe kolekcje inspirują do eksperymentowania i nadawania znaczenia stylizacjom według własnego scenariusza. W najnowszej kampanii srebrny top i spódnica Paco Rabanne łączą się z czerwonym swetrem Philosophy Di Lorenzo Serafini oraz czarnymi kozakami Coperni. Stylizacja tworzy streetstylowy look rodem z londyńskiego tygodnia mody. Ta sama spódnica i top, zestawione ze srebrnymi sandałami na szpilce Aquazzura oraz srebrną torebką Paco Rabanne, zyskują zupełnie nowy charakter.
— Moda to narzędzie, którym opowiadamy o sobie. Śmiało możemy powiedzieć, że współczesna moda nie ma zasad, więc gdy wyciągniemy z szafy jeden, ikoniczny produkt, możemy za jego pomocą wykreować inny styl każdego dnia. Wiele zależy od naszego nastroju i planów, od tego, kim dzisiaj chcemy się stać. O tym właśnie jest najnowsza kampania Moliera2. Pytamy w niej o to, gdzie poniosą cię twoje szpilki Christan Louboutin i jaki charakter nadasz swojej torebce Jacquemus?
– mówi Magdalena Stępień, Dyrektor Marketingu i PR Moliera2
Wszystkie elementy promowanych kolekcji na sezon-jesień zima 2022/23 są dostępne w salonach Moliera2, Philipp Plein oraz w sklepie internetowym Moliera2.com.
Przeczytaj też: Czym jest barbiecore? Poznaj najmocniejszy trend tego sezonu