REKLAMA

Biznes zrodzony z kobiecej przyjaźni, czyli tajemnica sukcesu MOOVE

REKLAMA

Od przyjaźni, przez biznes po filozofię życia – to sposób na sukces MOOVE. Marka, stworzona przez trzy przyjaciółki, stawia na zrównoważony rozwój, odpowiedzialną produkcję, a swoją działalnością chce zaszczepić w kobietach ideę solidarności i wspólny pomysł na życie. 

Czy kobieca nić porozumienia może prowadzić do stworzenia dobrze prosperującego biznesu? Marka MOOVE i jej założycielki są tego najlepszym przykładem. Kobieca energia, siła i pozytywne wibracje dały początek wyjątkowemu pomysłowi i do dziś są siłą napędową w tworzonym przez nie projekcie. Od kobiet – dla kobiet – taka myśl przyświeca im wspólnym działaniom, a marka, którą stworzyły to zdecydowanie nie tylko źródło zarobku, a przede wszystkim filozofia życia, jaką wyznają i którą pragną się dzielić z innymi. 

Skąd pomysł na nazwę konceptu? Choć z pozoru trudno się domyślić, okazuje się, że została ona utworzona z połączenia inicjałów imion trzech założycielek – M, M i V. By jeszcze lepiej zrozumieć filozofię marki, warto poznać cechy kobiet, które stoją za jej powstaniem.

V i M sprytnie łączą ciężką pracę i życiowe przyjemności. Te biznesowe umysły, po godzinach uwielbiają spędzać czas z rodziną i dużym gronem znajomych. W pracy są zdecydowane, konkretne, śmiało sięgają po swoje marzenia. Druga M to z kolei prawdziwa artystyczna dusza. Zna realia i jest świadoma ciężkiej pracy, jednak często lubi oddać się marzeniom i nie stąpać twardo po ziemi. Nieustannie poszukuje nowych inspiracji, nowości i wolności, które przelewa później na efekty pracy twórczej.

mat. prasowe Moove

Pomimo pewnych różnic osobowości, twórczyniom marki udało się stworzyć spójną całość.     Jak podkreślają zgodnie, dla każdej z nich MOOVE to sposób na życie. Ubrania tworzone przez te trzy energiczne osobowości, mają dawać siłę i pewność siebie im samym oraz ich klientkom. Jakość, oszczędność formy i wygoda to cechy nadrzędne przy tworzeniu kolejnych kolekcji. W projektach MOOVE kobiety mają czuć się w nich swobodnie i bezpiecznie. Mają czuć się sobą. 

MOOVE to ukłon w stronę slow fashion. Założycielki otwarcie przyznają, że marka ma stać w opozycji do popularnych sieciówek, oferująć swoim klientkom ubrania uniwersalne i ponadczasowe. By to ułatwić, porzuciły standardowy podział na sezony, pory roku czy okazje. Elementy kolekcji dobierają na zasadzie łatwych, swobodnych połączeń, zgodnie z filozofią garderoby kapsułowej, gdzie poszczególne elementy bez trudu połączą się w całość w różnorodnych konfiguracjach.

mat. prasowe MOOVE
mat. prasowe MOOVE

Produkcja MOOVE od podstaw odbywa się w Polsce. Jak podkreślają założycielki, największy nacisk kładą na jakość i indywidualność każdego projektu. Projekty tworzone są z materiałów europejskiego pochodzenia. Twórczynie deklarują, że wszystkie materiały sprawdzają osobiście na sobie – by poznać materiał, sprawdzić, jak zachowuje się na skórze i czy równie dobrze sprawdzi się u ich klientek. Indywidualne podejście do produktu i klienta sprawić może, że po zakupach w MOOVE poczujemy się rozpieszczone i wyjątkowe. Szczególnie, że produkcja poszczególnych modeli jest znacznie ograniczona, co doda nam pewności, że co druga dziewczyna na ulicy nie minie nas w tym samym projekcie. 

mat. prasowe MOOVE

Marka ukończyła niedawno pracę nad stworzeniem najnowszej wiosenno-letniej kolekcji na sezon 2020. Jej klimat nawiązuje do wielkomiejskiego życia w metropolii, gdzie rytm nadaje życie zawodowe, wyznaczone spotkania oraz aktywność rodzinna. Kobieta MOOVE doskonale odnajduje się w tym szybkim tempie życia, a doskonałe samopoczucie, pewność siebie i komfort gwarantują jej ubrania od polskiej marki. 

Kolekcja SS2020 została ostatnio zaprezentowana miłośniczkom mody na całym świecie – marka MOOVE wystawiła swoje projekty na największych targach branży mody: europejskich – w Kopenhadze i Paryżu, oraz amerykańskich: Las Vegas i Nowym Jorku. Już niedługo mogą trafić również do Waszych szaf. 

Kolekcje Moove dostepne są w sklepach stacjonarnych oraz na www.moove.pl oraz showroom.pl i miinto.dk. Projekty kupicie również w concept store’ach na terenie całej Polski: Fashion Sense (Port Łódź: Łódź, Pabianicka 245), KAG MAG (Katowice, Kochanowskiego 2), Piece of K8 (Wrocław, ul. Ks. Witolda 43a), MOBO (Wrocław, Pl. Kościuszki 12), Bloom Boutique (Łódź, ul. Piotrkowska 107), Klif (Gdynia, Al. Zwycięstwa 256), FOCH (Wrocław, Galeria Dominikańska, plac Dominikański 3), TUTU (Poznań, Stary Browar, Polscy Projektanci, ul. Półwiejska 2).

>>> Przeczytaj również: Pierwszy butik Hermès już niedługo w Warszawie

mat. prasowe MOOVE
mat. prasowe MOOVE
mat. prasowe MOOVE


REKLAMA
REKLAMA
Tagi

MOOVE

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES