„Męskość nie zawsze oznacza to samo” -„Vogue Man” debiutuje z trzema okładkami

Jerzy Skolimowski, Jon Kortajarena, Jakub Józef Orliński to bohaterowie okładek pierwszego wydania „Vogue Polska Man”. Magazyn skierowany do mężczyzn interesujących się modą i kulturą, zadebiutuje na rynku w czwartek 24 października.

materiały prasowe Vogue Man Polska

Męskość nie zawsze oznacza to samo – tymi słowami wita czytelników Filip Niedenthal, redaktor naczelny „Vogue Polska”. Na potwierdzenie tej tezy na okładkę pierwszego wydania męskiej edycji pisma zaprosił trzech zupełnie różnych mężczyzn. 

Jerzy Skolimowski w rozmowie z Krzysztofem Materną pokazuje, jak złożone może być oblicze artysty. Znany reżyser sfotografowany w swoim mazurskim domu zaprasza czytelników w głąb swojej twórczości i dorobku – dzieląc się opowieściami o obrazach, które maluje, scenariuszach i wierszach, które pisze od lat. 

https://www.instagram.com/p/B39b7eJA29x/

Jeśli szukalibyśmy damskiego odpowiednika Jona Kortajareny najpewniej byłaby to Kate Moss – pisze Maja von Horn o kolejnym okładkowym bohaterze. Najpewniej nie za sprawą jego imprezowego charakteru, ale osiągnięć i doświadczenia w branży. Jon od 15 lat tak samo zachwyca projektantów, redaktorów i stylistów – wystąpił w 14 kampaniach Toma Forda. W 2009 roku debiutował na wielkim ekranie i od tamtej pory rozwija karierę aktorską. A oprócz tego angażuje się w walkę o ochronę środowiska naturalnego. 

https://www.instagram.com/p/B39VG4bgmLT/

Jakub Józef Orliński już kilka dobrych lat jest na nieustającej wznoszącej. 29-letni kontratenor koncertuje na największych scenach całego świata. Po koncertach przebiera się w vansy i szorty i oddaje swojej drugiej pasji – breakdance’owi. Na sesję dla „Vogue Man” przyleciał do Warszawy, wzbudzając niemałą sensację wśród turystów napotkanych podczas zdjęć w Łazienkach Królewskich. 

https://www.instagram.com/p/B39ix8Rg36J/

„Vogue Man” to także wiele tematów nieporuszanych dotychczas w męskiej prasie. Razem z Marcinem Różycem w tekście „Niektórzy mają kaloryfery, niektórzy bojlery”, przyglądamy się ruchowi body positive w modzie męskiej. Pod koniec drugiej dekady XXI wieku świat (przynajmniej mody) zdaje się dostrzegać, że również wśród facetów występuje wiele typów urody i sylwetek – nie wszystkim do szczęścia potrzebny jest sześciopak i nie ma w tym nic złego. 

W dziale „Kochamy” pokazujemy zdjęcia kultowych męskich atrybutów – od ukochanego psa, ulubionej planszówki, po detale stroju czy ponadczasowy zegarek. Wszystko to w sesji sfotografowanej przez Tatianę i Karola z tekstami Eweliny Dziewieli. Ta sama autorka zabiera nas też na przegląd najciekawszych marek mody męskiej. Rynku, który pod względem szybkości wzrostu zaczyna prześcigać modę damską. 

materiały prasowe Vogue Man Polska

„Vogue Polska Man” to także męska moda i wielu współczesnych bohaterów, m.in. najlepszy obecnie polski tenisista – Hubert Hurkacz, a także najbardziej znany polski scenograf teatralny i operowy Boris Kudlicka czy pisarz Vincent V. Severski, którego nowa powieść „Christine” o Krystynie Skarbek będzie miała premierę pod koniec października. 

„Vogue Polska Man” zadebiutuje na rynku 24 października jako wydanie specjalne „Vogue Polska”. Cena okładkowa to 16.90.

Zobacz również: „Każde ciało ma swoją historię, blizny. Zachowuje pamięć o życiu. Niestety widzę, jak bardzo w Polsce jesteśmy zamknięci na cielesność”. Wywiad z Zofią Komasą

Newsletter

FASHION BIZNES