REKLAMA

Fenomen Forever 21, która właśnie zaczyna podbój Polski

REKLAMA
Fot. Michael Buckner / Getty Images
Fot. Michael Buckner / Getty Images

Konsumenci lubią Forever 21 za ubrania stylem podobne do tych z wybiegów oraz za przystępną cenę, więc każdy może znaleźć coś dla siebie. Marka szybko reaguje na pojawiające się trendy, dzięki czemu szybko pozyskuje nowych klientów. “Wall Street Journal” ujawnia, że marka przewiduje 10% wzrostu sprzedaży w 2016 roku, jednak osoby związane z Forever 21 twierdzą, że sprzedaż i zyski znacznie zmalały po latach wzrostu. Na jaw wyszła również niechlubna historia marki: pozew za skopiowanie napisu Beach Please zaprezentowanego na pokazie H&M, ale również pozew opisany w “The New Yorker”, w którym The Asian Pacific American Legal Center zarzuciła marce, że jej pracownicy pracują po 12 godzin za minimalną płacę w koszmarnych warunkach. W 2008 roku powstał film dokumentalny o trzech imigrantach walczących o swoje prawa podczas pracy w Forever 21. Dokument wygrał nagrodę Emmy.

Czytaj dalej…

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES