Od Keiry Knightley po Naomi Campbell. 10 znanych twarzy w nowej kampanii zegarków Chanel.

66
vogue.co.uk

Po co nosimy zegarki i dlaczego liczy się każda sekunda? W nowej kampanii zegarków Chanel na te pytania odpowiedziało 10 wyjątkowych gwiazd.

„Po co nosimy zegarek? Żeby móc sprawdzić godzinę” – Keira Knightley z uśmiechem stwierdza fakt. „Jest również formą wyrażenia tego, co lubimy” – mówi supermodelka Claudia Schiffer. Z kolei dla Ali McGraw zegarek to głównie element biżuterii. Na temat tego, dlaczego zegarek jest tak istotnym akcesorium wypowiedziało się w sumie 10 wyjątkowych dla marki Chanel gwiazd. W klipach oraz na zdjęciach reklamujących zegarek J12 wystąpiły (oprócz wyżej wymienionych Knightley, Schiffer i McGraw) Naomi Campbell, Lily-Rose Depp, Vanessa Paradis, Liu Wen, Carole Bouquet i Anna Mouglalis. Pojawił się również jeden mężczyzna, William Chan.

vogue.co.uk
vogue.co.uk

Najnowsza kampania jest jak sam zegarek J12: prosta i minimalistyczna, ale o współczesnym charakterze. Gwiazdy kampanii zostały uwiecznione na czarno-białych portretach, jednak głównym jej elementem są wideoklipy, w których znane postaci wspominają najważniejsze chwile swojego życia. Bo to na chwilach właśnie skupia się hasło reklamowe, „It’s all about seconds”. Co ciekawe, kampania J12 jest pierwszą kampanią Chanel po śmierci Karla Lagerfelda, a sam zegarek obchodzi w tym roku swoje 20 urodziny.

W reklamie zaprezentowano 2 wersje kolorystyczne uniseksowego, ceramicznego modelu: czarną i białą. Minimalistyczne zdjęcia, które podkreślają charakter reklamowanego zegarka wykonała fotografka Brigitte Lacombe, a francuski dom mody po raz kolejny udowodnił, że na klasycznej elegancji zna się jak mało kto.

Tekst: Sylwia Nowińska

 

>>> Przeczytaj również: Czym zaskakuje najnowsza kampania walizek Louis Vuitton?