Czym zaskakuje najnowsza kampania walizek Louis Vuitton?

94
źródło: Instagram/louisvuitton

Karlie Kloss i Kris Wu gwiazdami nowej kampanii Louis Vuitton. Legenda bagażu proponuje wyjątkowo lekkie nowości o nowoczesnym designie.

Walizki, kuferki i torebki od Louis Vuitton to absolutna klasyka. Bagaż ozdobiony kultowym emblematem to marzenie każdej fashionistki. Francuska marka od jakiegoś czasu celuje jednak w odbiorców zainteresowanych nie tylko klasyczną elegancją, ale również sportem, czy streetwearem. Warto na przykład przypomnieć sobie kolekcję stworzoną dla Supreme obfitującą w typowo sportowe fasony. Tym razem Vuitton prezentuje kolekcję nowych walizek o bardzo współczesnym, sportowym designie. Ich główną zaletą ma być jednak wyjątkowa lekkość i wygoda. Powyższe cechy idealnie pokazuje nowa kampania marki, w której top modele Karlie Kloss i Kris Wu „unoszą” się w powietrzu w towarzystwie naginających zasady grawitacji kolorowych walizek z serii Horizon Soft. Oprócz najbardziej typowego dla marki brązowego bagażu w kolekcji znajdziemy również walizki pomarańczowe, białe, szare, czarne i żółte. Czy nowa generacja walizek znajdzie swoich zwolenników?

Tekst: Sylwia Nowińska

>>> Przeczytaj również: Louis Vuitton wycofuje kolekcję inspirowaną Michaelem Jacksonem?