noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Trendy z serialu Emily w Paryżu

Ten trend w karierze wzrósł o 24,536 proc. od czasu Emily w Paryżu

REKLAMA
noSlotData

Serial „Emily w Paryżu”, znany z platformy streamingowej Netflix od początku wysoko plasuje się w rankingach najpopularniejszych produkcji. Okazuje się, że seria miała nawet wpływ na rynek pracy. Jaki?

Marketing w natarciu

„Emily w Paryżu” to przede wszystkim modowa uczta – stylizacje autorstwa legendarnej Patricii Field zachwycają i inspirują. Uwagę fanów zwróciło jednak coś jeszcze: zatrudnienie głównej bohaterki. Według Movchan PR, liczba wyszukiwań hasła „digital marketing for beginners” rekordowo wzrosła, w samej tylko Wielkiej Brytanii sięgając 24,536 proc..

Także poziom poszukiwań ofert pracy w branży marketingu internetowego gwałtownie się zwiększył. Hasło „marketing jobs online” wyszukiwano w ostatnim czasie aż o 806 proc. więcej.

Zobacz także: Najbardziej stylowe seriale

Emily w Paryżu: piękna wizja tylko na ekranie?

Przy okazji tych wyników, specjaliści branżowi zdecydowali się zdradzić, że przeciętny pracownik działu marketingu w większości krajów europejskich nie byłby w stanie pozwolić sobie na wystawne i pełen glamouru życie, jakie prowadzi serialowa Emily.

Badanie New Casinos ujawniło również, że Emily w prawdziwym życiu musiałaby wydać £60,719.07 powyżej swoich dochodów, by utrzymać poziom życia prezentowany na ekranie.

Czytaj także: Tego lata moda wkroczyła do resortów

Zdjęcie główne: Unsplash

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES