REKLAMA
Rebranding polskich marek

Te polskie marki przeszły niedawno rebranding. Co warto o nich wiedzieć?

REKLAMA

Te 5 polskich marek zdecydowało się na wprowadzenie gruntownych zmian w swoim funkcjonowaniu: wprowadziły nowe linie, kategorie lub odświeżyły swoje logo. Co warto o nich wiedzieć przed zakupem?

Czytaj także: MUUV AW 2023: REBRANDING & NOWE KATEGORIE PRODUKTÓW

Zmiany w Muuv: nowe logo, nowa kolekcja

Tej jesieni polska marka Muuv zaanonsowała u siebie zmiany – nowy sezon AW2023 rozpoczyna przede wszystkim z odświeżonym logo. Nowy logotyp to bardziej minimalistyczna i graficzna odsłona w porównaniu poprzedniego. Ponadto w nowej, jesiennej kolekcji znalazła się premierowa linia ubrań. Wzornictwo Muuv dotychczas kojarzyło się z projektami dedykowanymi do uprawiania sportu, ale też ze strojami domowymi i casualowymi, a wszystko w stonowanej palecie barw i z przemiłych tkanin.

Jednak tej jesieni do portfolio dołączyły również ubrania wizytowe i w stylu workwear. Wśród premierowych projektów na wieczor i do biura znalazł się garnitur wykonany z niegniecącego się miksu poliestru i wiskozy, dwustronna bomberka czy marynarka oversize. 

Rebranding w KOPI: co nowego?

KOPI, czyli autorska marka biżuteryjna Natalii Kopiszki również się zmienia. Dotychczasowe graficzne logo, które twórczyni marki opracowała jeszcze w czasach studiów, zostało zastąpione nowym, bardziej obłym kształtem bez ostrych linii.

Taki logotyp doskonale uzupełnia nowe projekty biżuterii z logo KOPI: subtelnie kobiece, z kwiatowymi zdobieniami i kolorowymi minerałami oraz inspirowane modą vintage.

Kazar Studio: nowe logo i odświeżone spojrzenie na historię marki

Zmiany dotknęły również polską galanteryjną markę z tradycjami – Kazar. Tej jesieni brand, który działa na rynku już od ponad 30 lat – zdecydował się całkowitą zmianę swojego logo. Nowy logotyp stał się eleganckim monogramem, łączącym pierwsze litery nazw Kazar Studio. Jego wygląd i charakter mają podkreślać długą historię marki oraz jej tradycje.

Marka anonsuje swój rebranding także nową kolekcją na sezon AW2023 oraz skierowaniem się na nowy target – klientów zagranicznych. Nowy kierunek dla brandu podkreśliła rewolucyjna decyzja, by całkowicie wyczyścić konto marki na Instagramie – wszystkie zdjęcia sprzed lat zniknęły, a widnieją tylko na bieżąco dodawane fotografie w nowej, odświeżonej estetyce.

Czytaj także: WIEMY, DLACZEGO VERSACE USUNĘŁO ZDJĘCIA NA INSTAGRAMIE

Mandel: nowy kierunek w marce

Na spore zmiany wizerunkowe zdecydowała się także założycielka polskiej marki galanterii Mandel. Co znalazło się w jej rebrandingu? Przede wszystkim odświeżony został logotyp i fonty oraz sposób pakowania produktów. Całość zmian zaanonsowała premierowa kolekcja na sezon AW2023: DNA marki pozostało bez zmian, jednak wzornictwo uzyskało unowocześniony sznyt.

Marka zdecydowała się także na rozpoczęcie działań za zakresu influencer marketing oraz otwarcie butiku pop-upowego, który przypominać ma galerię sztuki. Miejsce to działa od września 2023 roku przy ul. Nowy Świat w Warszawie.

Rebranding w Wólczance – czym jest WELL Wólczanka?

Natomiast na stricte rozwinięcie swojej oferty zdecydowała się polska marka Wólczanka. Do portfolio brandu trafiła właśnie premierowa linia Well. Co można w niej znaleźć? To bardziej casualowa i odmłodzona linia produktowa, dedykowana dla klienta z młodego pokolenia, który poszukuje odzieży ponadczasowej, ale i mającej na uwadze bieżące trendy. To projekty nic nie poświęcające na jakości, ale równocześnie stawiające na zabawę wzornictwem i kolorem. Można tam znaleźć casualowe płaszcze, sukienki, spodnie czy spódnice.

Ten nowy koncept trafił również do salonów stacjonarnych – w kolejnych polskich miastach można już znaleźć butiki WELL Wólczanka.

Sprawdź: Te polskie marki sportowe musisz znać

Zdjęcie główne: Instagram @muuv

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES