Paris Hilton twarzą nowej kampanii Klarny "That's smooth". Źródło: materiały prasowe Klarna

Paris Hilton twarzą nowej kampanii Klarny “That’s smoooth”

REKLAMA

„That’s smooth” to nowa kampania reklamowa Klarny, której gwiazdą została Paris Hilton. Spoty z udziałem celebrytki stworzyła Tanu Muiono, reżyserka nominowana do nagrody Grammy. Na sześciu rynkach zagranicznych kampania wystartuje pod koniec lutego, a w marcu zobaczymy ją także w Polsce.

Nowa kampania Klarny „That’s smoooth” koncentruje się na elastycznych metodach płatności i dodatkowych funkcjach zakupowych oferowanych przez szwedzki fintech. Gwiazdą sesji zdjęciowej i spotów reklamowych została Paris Hilton, królowa stylu Y2K. Celebrytka pokazuje, w jaki sposób rewolucja technologiczna i produkty Klarny przyczyniły się do zmiany sposobu dokonywania zakupów od lat 2000. “That’s smoooth” – to reakcja Paris Hilton na elastyczne płatności i funkcje aplikacji Klarny. Hilton, posługując się swoim najnowszym powiedzeniem, udowadnia, że nawet najbardziej doświadczeni kupujący będą pod wrażeniem innowacyjnych produktów oferowanych przez fintech.

— Paris Hilton jest pionierką w dziedzinie mody, technologii i biznesu – w obszarach bardzo dobrze znanych Klarnie. Jej zdolność do wyprzedzania trendów, sprawność w robieniu zakupów oraz fakt, że nasi konsumenci dorastali razem z nią, sprawiły, że Paris była idealną osobą do współpracy przy tej kampanii

— powiedział David Sandström, Chief Marketing Officer firmy Klarna.
Spot reklamowy z kampanii Klarna “That’s smoooth”, z Paris Hilton w roli głównej

Bretman Rock u boku Paris Hilton w kampanii Klarna

W spotach reklamowych, u boku Paris Hilton, pojawia się również Bretman Rock. To 23-letni influencer, filipiński beauty guru, który nadaje całej realizacji nieco kapryśnego, humorystycznego charakteru. 

— Jako prawdziwy czarny charakter nie mogłem przegapić okazji, by wystąpić u boku samej Paris Hilton. Fakt, że odbyło się to w ramach kampanii Klarny, marki, z którą współpracuję od ponad dwóch lat, to dopiero wisienka na torcie

− powiedział Bretman Rock.

Spoty reklamowe „That’s Smoooth” stworzyła ukraińska artystka Tanu Muino, nominowaną do nagrody Grammy. Reżyserka zasłynęła ze współprac z takimi gwiazdami jak Harry Styles, Cardi B, Lil Nas X i Lizzo. W ramach kampanii stworzyła wymarzony świat Klarny, w którym nie brakuje ekstrawaganckich elementów, zabawy oraz nawiązań do stylu Y2K.

— Pokazanie świata mody w komediowym świetle jest czymś zupełnie świeżym i nowatorskim. Połączenie tych dwóch na pozór sprzecznych akcentów, odzwierciedla to, o co chodzi w modzie – czyli o łamanie zasad. Ostatecznie zbudowaliśmy wyjątkowy świat Klarny, wizualne doświadczenie, które nie istnieje nigdzie indziej, stworzone dzięki połączeniu nowoczesności z nutą retro i ponadczasowości

— powiedziała Tanu Muino, reżyserka spotu reklamowego.

O kampanii “That’s Smoooth”

Kampania powstałą we współpracy z firmą 11:11 Media, założoną w 2021 roku przez samą Paris Hilton i weterana branży rozrywkowej Bruce’a Gersha w 2021 roku. Jest globalną marka rozrywkową nowej generacji, specjalizującą się w obszarze popkultury. Łączy społeczność i handel m.in. z lifestyle’m, modą, urodą i podróżami. Misją firmy jest podnoszenie znaczenia marek, budowanie społeczności i wywieranie wpływu na otoczenie poprzez opowiadanie historii, doświadczenia i produkty. Marka nie bez powodu weszła we współpracę właśnie z Klarną.

Pod koniec lutego reklamy stworzone w ramach kampanii pojawią się w USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Włoszech, Niemczech i Francji. Polska premiera “That’s smoooth” jest przewidziana na początek marca. W ramach działań marketingowych zaplanowana jest emisja spotów reklamowych z udziałem ikony stylu Y2K, kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej oraz działania w social mediach. Firma 11:11 Media będzie promować kampanię na własnych kanałach cyfrowych i za pośrednictwem mediów społecznościowych Paris Hilton.

Przeczytaj też: Jak nawiązać współpracę z Klarną? Co musi wiedzieć marka

Newsletter

FASHION BIZNES