noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Pelagia Kolotouros będzie nadzorować studio kreatywne francuskiej marki Lacoste

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Marka Lacoste zaskoczyła wszystkich nowym projektem własnego biznesu. Dzieje się tak miesiąc po tym, jak brand ogłosił odejście dyrektor kreatywnej Louise Trotter.

​​Pelagia Kolotouros dla Lacoste

​​Już na początku stycznia Lacoste ogłosiło wielkie zmiany. Marka przyznała, że chce wejść w nowym model biznesowy, z kolektywem projektantów zaangażowanych we współpracę z Lacoste. Model kolektywny, który w ostatnich latach stał się bardziej popularny wśród niektórych domów mody, przenosi uwagę z jednego projektanta na cały zespół. Pelagia Kolotouros będzie wnosić swoją wizję do wszystkich kolekcji i nadzorować pracę studia kreatywnego, jak ogłosiła marka Lacoste w poniedziałek po południu.

Kolotouros, 50-letnia obywatekla Grecji i USA, przechodzi z Adidasa, gdzie była odpowiedzialna za współpracę z Ivy Park i Pharrellem Williamsem. Wcześniej była globalnym dyrektorem kreatywnym The North Face. Jej CV obejmują również współpracę z Yeezy, Calvinem Kleinem i Theory. Ukończyła Parsons School of Design w Nowym Jorku.

Pelagia to ekspertka o niezwykłej renomie, która przez lata rozwijała wiele marek modowych. […] Jej talent do łączenia różnych kultur, zwłaszcza z zakresu mody i sportu, sprawia, że Pelagia ma wszelki atuty, aby współtworzyć markę Lacoste w trakcie jej twórczego rozwoju. Lacoste ma wysokie ambicje, aby stać się najbardziej inspirującą francuską marką sportową.

– powiedziała w oświadczeniu wiceprezes Lacoste, Catherine Spindler.

Zmiany i nowe plany

Lacoste nie zwalnia tempa. Ich marka przechodzi twórczy rebranding, który rozpoczęła wraz ze współpracą ze streetwearowym Supreme. Według marki, której właścicielem jest szwajcarski holding MF Brands Group, sprzedaż w 2022 roku osiągnęła 2,5 miliarda euro, podwajając swoje wyniki w porównaniu do 2014 roku. Nowy model biznesowy, który zakłada współpracę kilku artystów, jest ciekawym, ale i niebanalnym rozwiązaniem, który ma szanse przynieść dobre efekty. W 2023 roku nastąpi sporo zmian w podejściu do mody i prowadzenia biznesu. Wiele z czołowych brandów, tj. Gucci, Bottega Veneta czy Balenciaga przechodzi kryzys. Jest związany z podejściem do biznesu i kierunkiem “nowej mody”. Lacoste dzięki twórczym zmianom ma szansę utrzymać się na powierzchni. Pelagia to ekspertka w swojej dziedzinie. Jej kolekcje dla The North Face i Adidasa były rewolucyjnym krokiem, ale takim, który się opłacił. Jeżeli planuje odświeżyć już nieco przestarzały koncept francuskiej marki w ten sam sposób, mamy na co czekać.

Zdjęcie główne: IG @lacoste

REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
Tagi

Lacoste

(1,0)foreachslotdata->visible_adsense:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1
REKLAMA
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:1

Newsletter

FASHION BIZNES