REKLAMA
YES LGBT+

Marka YES namawia jednopłciowe pary do legalizacji związków. Oferuje im obrączki ślubne!

REKLAMA

Firma YES Biżuteria namawia do legalizacji związków jednopłciowych. Gdy to się stanie rozda 10 pierwszym parom obrączki ślubne. 

Już od kilku lat Polska jest na ostatnim miejscu wśród krajów Unii Europejskiej jeżeli chodzi o traktowanie osób LGBTQ+ z uwzględnieniem ochrony przed dyskryminacją i mową nienawiści, wsparcia życia rodzinnego czy równości prawnej. Osobom nieheteronormatywnym żyje się u nas najgorzej w Europie i w żadnej sferze nie mogą liczyć na wsparcie państwa. 

Tymczasem w styczniu 2023 roku Europejski Trybunał Praw Człowieka w Strasburgu wydał przełomowy wyrok, według, którego państwa mają obowiązek uznać związki tej samej płci i zapewnić im ochronę prawną.⁠ Niestety Polska wciąż nie podjęła żadnych kroków prawnych, by uregulować status związków jednopłciowych, a Trybunał nie może narzucić zmian ustawodawczych.⁠ Czy jest szansa, aby coś się w tej sprawie zmieniło? 

– Od lat w swoich reklamach pokazujemy Polskę tolerancyjną i przyjazną wszystkim, w tym osobom LGBTQ+, bo w takim kraju chcielibyśmy żyć i wierzymy, że każdy z nas może zawalczyć o to, by było to możliwe. W naszej ostatniej kampanii #JestemPrzyszłościa można zobaczyć  ślub pary jednopłciowej, bo uważamy że jest to prawo, które powinno być równe dla wszystkich. W miesiącu dumy chcemy o tym mówić głośniej. 

– mówi Justyna Lach, dyrektorka marketingu firmy YES.

YES ma z tej okazji kampanię nagłaśniającą potrzebę legalizacji związków jednopłciowych. Każda osoba, która w czerwcu kupi pierścionek zaręczynowy, może otrzymać obrączki w prezencie właśnie wtedy, gdy w końcu związki partnerskie zostaną zalegalizowane. Wystarczy, że na instagramie wrzuci zdjęcie z zaręczyn z opisem #YESforLove.

– Jesteśmy całym sercem za równością, sprawiedliwością, szacunkiem i otwartością. Im głośniej będziemy domagać się legalizacji związków jednopłciowych, tym większa jest szansa, że to się w Polsce stanie. 

– podsumowuje Justyna Lach.

Przeczytaj również: “Chcemy inspirować, motywować i zmieniać życie kobiet w Polsce”. Justyna Lach, dyrektorka marketingu YES, o kluczowych działaniach w 2022 roku

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

YES

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES