W czasach przepełnionych wyzwaniami, potrzebujemy bohaterek, takich jak Ty – przekonuje marka Answear.LAB wkraczając z limitowaną kolekcją BE SHERO. Projekt jest częścią odbywającego się 16 i 17 czerwca w Warszawie Co Jest Grane Festival, którego partnerem głównym jest Answear.LAB.
Kamera, akcja! Na pierwszym planie pojawiają się SHEROes – we wszystkich kształtach i rozmiarach. Ich siła znajduje odzwierciedlenie w charakterze, umiejętnościach, talentach. Choć życie napisało dla nich różne scenariusze, a zaskakujące momenty pojawiają się równie często, jak w dobrym filmie akcji, zachowują zimną krew, starają się pozostać sobą i zmierzają do celu, po drodze pokonując przeciwności losu.
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2023/06/1cc6b30012dde85468888f3624f0d91d-scaled.jpg)
Kolekcja BE SHERO towarzyszy wydarzeniu, podczas którego kobiece głosy zabrzmią ze zdwojoną siłą. Answear.LAB już po raz trzeci dołącza do Co Jest Grane Festival. Tym razem marka, która odważnie i głośno mówi o kobietach we współczesnym świecie, jest partnerem głównym festiwalu. Specjalna, limitowana kolekcja BE SHERO będzie dostępna przez cały czas festiwalu w strefie Answear.LAB, gdzie przygotowano wiele dodatkowych atrakcji. Uczestnicy wydarzenia będą mogli bezpłatnie skorzystać z Fotobudki 360, ozdobić swoje ciała zmywalnymi tatuażami z hasłami kolekcji, czy też wziąć udział w aktywacji „Nie ma zgody na przemoc”, która jest organizowana we współpracy z Fundacją Feminoteka. Dodatkowo, podczas festiwalu, marka Answear.LAB weźmie udział w panelu dyskusyjnym pt. Dlaczego kobiety mają tak łatwo, że aż tak trudno? Koncerty najlepszych polskich artystek z Women’s Voices Kolektyw odbędą się 16 oraz 17 czerwca w warszawskim Parku na terenie Ośrodka Wawelska. Na scenie wystąpią między innymi: Nosowska, Margaret, BOKKA, Paulina Przybysz, Sokół, Rubens, Mrozu oraz Tymek.
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2023/06/f4ffd684132a42faec071ae5e4d08809.jpg)
Każda kolekcja Answear.LAB to opowieść o kobietach. Za pośrednictwem mody poruszamy ważne tematy, inspirujemy i motywujemy. Tym razem, stając się częścią festiwalu kobiecych głosów, głośno i wyraźnie zachęcamy kobiety do wzięcia sprawy w swoje ręce i uwierzenia we własną moc. Kolekcja BE SHERO to pochwała niezależności, życia na własnych zasadach, kobiecej siły, dzięki której możemy zmieniać świat i działać, pozostając przy tym sobą.
– Agnieszka Wojnicka, Special Project Coordinator w Answear.com
Propozycje zawarte w kolekcji BE SHERO dedykowane są indywidualistkom, wiernym swoim wartościom i stylowi. Autorki kolekcji szukały inspiracji wśród kobiet, których siła charakteru i woli pozwalały być zawsze sobą. Rosa Parks, Coco Chanel, Georgia O’Keefe, Simone de Beauvoir poświęciły swoje życie, aby uczynić świat wspanialszym miejscem. Były wytrwałymi wizjonerkami o oryginalnym stylu i przekonaniach. Właśnie dlatego są prawdziwymi SHERO i wzorem dla kolejnych pokoleń kobiet.
W kolekcji BE SHERO nie brakuje też śladów współczesnych bohaterek. Marka zaprosiła do współpracy Magdalenę Pankiewicz – ilustratorkę, która doskonale czuje siłę kobiet. Jej prace ilustrowały artykuły prasowe i wydawnictwa książkowe poświęcone tematyce kobiecej, teraz goszczą na T-shirtach wchodzących w skład BE SHERO. Na potrzeby kolekcji artystka stworzyła 5 kolorowych, emanujących mocą grafik.
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2023/06/6197f8e3a91c3f6e8cb874a8382c7cae.jpg)
W moich ilustracjach zawsze najważniejsza jest kobieta, jej świat i pełen wachlarz jej emocji. Dlatego inspiracją do powstania ilustracji dla Answear.LAB była współczesna buntowniczka – niepokorna, pewna siebie, wiedząca czego oczekuje od życia. Chciałam, aby ta seria motywowała młode pokolenie dziewczyn do działania i do stawiania siebie na pierwszym miejscu i żeby czuły, że wszystkie tworzymy jedną wspólnotę Rebel Girls.
– Magdalena Pankiewicz.
SHERO to gwiazda swojego życia, bohaterka, która nie siedzi bezczynnie i nie użala się nad sobą. Nie pozwala ludziom na złe traktowanie. Nie poddaje się dyktatowi i próbie oceniania przez innych. Jeśli upadnie – powstanie jeszcze silniejsza. Ma kontrolę nad swoim życiem i może osiągnąć wszystko o czym marzy. Ty też możesz być taka jak ona. BE SHERO! Bądź autentyczna, nie traktuj siebie zbyt poważnie i nigdy nie zapominaj o swoich korzeniach – przekonuje Answear.LAB.
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2023/06/2419fe7acedb6f9fb24583df2f89bac9-683x1024.jpg)
![](https://fashionbiznes.pl/wp-content/uploads/2023/06/d9a89c06ee1e96eb5d0fe0ef1e866f43-683x1024.jpg)
Kolekcja BE SHERO jest dostępna online na answear.com: https://answear.com/s/be-shero
Przeczytaj również: Answear.com nie zwalnia tempa. Tworzy nowe miejsce dla fanów mody ulicznej