REKLAMA
PRM.com

Answear.com nie zwalnia tempa. Tworzy nowe miejsce dla fanów mody ulicznej

REKLAMA
REKLAMA

1 czerwca Answear.com sfinalizował transakcję przejęcia sklepów Sneakerstudio i PRM. Zgodnie z wypracowaną wspólnie strategią rozwoju, celem oferowania klientom jeszcze szerszej gamy unikalnych produktów, powstaje topowe miejsce zakupów high-end sneakers & clothing pod szyldem PRM.com. 

Z początkiem czerwca Sneakerstudio zmienia się w PRM.com. Koncepcja nowego PRM.com to odpowiedź na potrzeby wielkomiejskiej społeczności poprzez oferowanie wyselekcjonowanych marek high-end sneakers & clothing i aktywności promujących szeroko rozumianą kulturę i design.

Łączymy siły obu zespołów w misji stworzenia wyjątkowego miejsca dla entuzjastów współczesnego streetwear’u z bardzo mocną ofertą high-end street fashion. Oczywiście, kluczowym elementem nadal pozostają sneakersy, a na nowym PRM.com na pewno nie zabraknie topowych i pożądanych modeli. Mogę zagwarantować, że to dopiero początek i już rozpoczęliśmy pracę nad dalszym rozwojem platformy zakupowej. Czujemy, że ten obszar nie jest w pełni zagospodarowany, dlatego chcemy pozyskiwać nowe marki, oferować wyjątkowe kolaboracje i kolekcje specjalne. Mamy nadzieję, że nasz plan na nowy PRM przypadnie do gustu dotychczasowym klientom PRM i Sneakerstudio oraz szybko stanie się kultowym miejscem zakupów dla fanów współczesnego, ulicznego stylu. Dołącza do nas także niesamowicie kreatywny zespół, który zasłynął na rynku bogatym portfolio produkcji wizerunkowych. Kampania launchowa, którą można zobaczyć od 1 czerwca także na nowej stronie PRM.com, jest tego doskonałym przykładem.

– mówi nowy Dyrektor Marki PRM, Kamil Bajołek.

Dzięki nowemu konceptowi Answear.com rozszerzy swoją działalność o nowy segment i grupy klientów – w szczególności Gen Z oraz klientów zainteresowanych produktami premium oraz luksusowymi. Pozwoli to także jeszcze mocniej wyróżnić się na tle konkurencji, zarówno pod względem oferty, jak i grupy docelowej oraz komunikacji.

Co znajdziemy w ofercie PRM.com?

Działające dotychczas Sneakerstudio w swojej ofercie posiadało produkty marek, takich jak: Adidas Originals, New Balance, Carhartt czy Veja. Firma prowadziła sklepy internetowe w krajach CEE, a także sprzedawała swoje produkty na rynkach zachodnioeuropejskich. Z kolei w ofercie PRM królowały marki luxury streetwear & fashion, m.in.: Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV czy Rick Owens. Sprzedaż odbywała się poprzez globalną witrynę internetową i warszawski butik marki.  

W ofercie nowego PRM już teraz można znaleźć wiele unikatowych marek i produktów, zarówno od znanych szerszemu gronu brandów, jak i bardziej niszowych, ale pożądanych topowych światowych projektantów. Projekt PRM zrodził się w naszych głowach ponad dwa lata temu i jestem dumny z drogi jaką przeszedł do tego momentu, a także z faktu, że tak silny podmiot, jak Answear, również dostrzegł w nim potencjał. Od kilku miesięcy prowadziliśmy intensywne prace nie tylko nad doprowadzeniem transakcji do końca, ale także, nad dalszym rozwojem oferty. Po wprowadzeniu z sukcesem niesamowicie pożądanych produktów A Bathing Ape czy kultowego Drole de Monsieur ze swoim słynnym hasłem „Not from Paris Madame”, wkrótce czekają kolejne niespodzianki. Będziecie mogli je znaleźć zarówno na stronie jak i naszym butiku w Warszawie. Sneakerstudio to była piękna historia, wiele ciekawych projektów i współprac, ale przyszła pora zrobić kolejny krok, dlatego podjęliśmy decyzję o połączeniu tych brandów. Jestem przekonany, że to nie koniec, a dopiero początek niesamowitej przygody

– mówi Łukasz Lepczyński, założyciel Snaekerstudio i PRM, który w połączonych strukturach będzie pełnił funkcję Doradcy Zarządu ds. Rozwoju Marki PRM oraz będzie odpowiedzialny za pozyskiwanie nowych marek do oferty sklepu.

Wszystkie dotychczas oferowane przez Sneakerstudio i PRM marki są już dostępne na stronie PRM.com. Zakupy można dokonywać również w butiku przy ulicy Świętokrzyskiej 16 w Warszawie.

Przeczytaj również: Spółka Answear.com zwielokrotniła zysk: wyniki finansowe za I kwartał 2023

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES