Kolejna popularna marka w Lidlu! Sukienki Sugarfree już za 89 zł

399
mat. prasowe

To kolejna polska marka, która już wkrótce zadebiutuje w dyskoncie. Mowa tu o Sugarfree, które przygotowało wieczorową kolekcję sukienek stworzoną specjalnie dla Lidla. Już w najbliższy czwartek, 19 grudnia do sklepów stacjonarnych w całej Polsce trafią trzy różne modele, dostępne w czterech metalicznych kolorach.

W ofercie Lidla znajdą się trzy modele – Lina, Selena oraz Witalija – każda z nich w cenie 89 zł. Metaliczna, połyskująca kolorystyka projektów sprawia, że są to idealne kreacje na
sylwestrową noc lub karnawałowe bale. Sukienki zostały wykonane w Polsce z najwyższej
jakości tkanin – priorytetem marki jest komfort i satysfakcja klientek, które zaufały marce
Sugarfree

Współpraca z siecią sklepów Lidl to dla nas szansa na poszerzenie dostępności produktów Sugarfree na rynku polskim, a co za tym idzie zwiększenie rozpoznawalności marki. Kolekcja jest limitowana i powstała na wyłączność, co oznacza, że te trzy konkretne modele nie będą dostępne w regularnej sprzedaży – komentuje Michał Brzemiński, dyrektor sprzedaży Hubstyle, która jest właścicielem marki Sugarfree

Sugarfree prowadzi sprzedaż w e-commerce, a także systematycznie rozwija sieć sklepów
stacjonarnych w formacie franczyzowym. W ostatnim czasie firma otworzyła swoje butiki
między innymi w takich miastach jak Białystok Legnica i Bielsko-Biała.

Sugarfree nie jest pierwszą polską marką, która przygotowała swoją ofertę dla dyskontu. W ciągu ostatnich miesięcy na półkach Lidla czy Biedronki mogliśmy odnaleźć obuwie Loft37 czy akcesoria od Femi Stories. Dlatego też obecność popularnych marek w dyskontach coraz mniej zaskakuje. Zastanawia nas jednak, czy wejście do dyskontu oraz sprzedaż produktów w tak niskich cenach, jest skutecznym sposobem na zyskanie rozpoznawalności i uznania dla polskich brandów? Jesteśmy ciekawi Waszych opinii w tej sprawie.

>>> Przeczytaj również: Buty za dwa tysiące, zegarek za sześć czyli luksusowa szafa Polaka. Rynek dóbr luksusowych w Polsce według KPMG