REKLAMA

5 nowych marek gwiazd, których produkty możemy kupić w 2022 roku

REKLAMA

Gwiazdy chętnie wprowadzają własne produkty na rynek beauty, mimo, że zawodowo nie są z nim związane. Od początku tego roku pojawiło się kilka ogłoszeń z zapowiedziami nowych brandów, w tym informacja o rozpoczęciu działalności marki od Hailey Bieber, Winnie Harlow i Kim Kardashian.

Zakładanie firm kosmetycznych przez gwiazdy jest zjawiskiem, które z roku na rok zyskuje na popularności. Dzięki mediom społecznościowym marki gwiazd mają na starcie wiekszą siłę przebicia niż nowy, przeciętny przedsiębiorca. Zasięgi, często przebijające milion osób, zapewniają marce płynne wniknięcie w rynek i stały popyt na produkty linii. Z drugiej strony, zaplecze finansowe gwiazd pozwala im tworzyć idealne kosmetyki skonstruowane pod własne potrzeby, dlatego jako konsumenci liczymy, że jakość spełni i nasze oczekiwania. Które marki gwiazd zostały ogłoszone w ostatnim czasie i warto się im bliżej przyjrzeć? 

The Outset od Scarlett Johansson

The Outset to marka, która weszła na rynek z pięcioma kosmetykami pielęgnacyjnym. Scartlett Johansson założyła ją wspólnie z Kate Foster (która pracowała w firmach kosmetycznych takich jak Victoria’s Secret i Juicy Couture). Komunikacja marki jest prosta, co objawia się zarówno w tekstach reklamowych, jak i graficznej oprawie strony, mediów oraz samych kosmetyków. Produkty są opatrzone w neutralne kolorystycznie fiolki i pudełka, a barwy ograniczają się głównie do bieli i granatu. Produkty proponowane przez Johansson są wegańskie, nietestowane na zwierzętach, a składy wystarczająco krótkie, by im ufać. Pięć produktów to pięć kroków codziennej rutyny odzwierciedlających pielęgnacje aktorki.

Źródło: Instagram @theoutset

Cay Skin od Winnie Harlow

Winnie Harlow ogłosiła wejście Cay Skin na rynek beauty wraz z początkiem marca. Niedługo potem produkty pojawiły się w sprzedaży. Modelka zadedykowała kosmetyki osobom, którym zależy na ochronie przed szkodliwymi promieniami UV. Pomysł na brand wziął się z potrzeb Harlow, która cierpi na bielactwo nabyte wymagające pielęgnacji produktami z wysokim SPF.

Winnie jest orędowniczką samoakceptacji i pionierką, która zmieniła oblicze mody i urody, obejmując swoje zaburzenia autoimmunologiczne i bielactwo. W 2018 roku Harlow doznała poważnych oparzeń i uszkodzeń słonecznych w wyniku całodniowej sesji zdjęciowej na świeżym powietrzu, co na stałe zmieniło jej stan skóry. To doświadczenie zainspirowało ją do stworzenia CAY SKIN.

Cytat z CaySkin

To ciekawy i wyróżniający się na rynku motyw – obecnie więcej firm z branży buty skupia się na naturalnym składzie. Ochrona przed promieniami UV jest niezbędna, jeśli chcemy mówić o zdrowej skórze bez zmarszczek.

Źródło: Instagram @CaySkin

GXVE Beauty od Gwen Stefani

Kosmetyki piosenkarki Gwen Stefani są inspirowane najlepszymi makijażami wykonanymi na przestrzeni jej kariery. Jak mówi, makijaż był zawsze ważnym elementem życia, a także objawem kreatywności człowieka. Obecnie GXVE składa się z ośmiu produktów, a w tym z nawilżającego primera pod podkład, paletki cieni, trzech szminek i kredek do oczu. Kolory produktów, pod którymi podpisuje się Gwen, są żywe, wręcz elektryzujące. Marka weszła na rynek w marcu i dołączyła do asortymentu sieci Sephora.

Źródło: Instagram @gxvebeauty

Rhode Skin – marka Hailey Bieber 

Nadejście marki Hailey Bieber zostało ogłoszone w styczniu tego roku. Produkty nie pojawiły się jeszcze w sprzedaży, a data wejścia na rynek nie jest bliżej znana. Na ten moment wiadomo jedynie, że Rhode będzie opierać głownie na kosmetykach pielęgnacyjnych – Hailey słynie z naturalności i praktyki #nomakeup, dlatego prawdopodobnie postawi na silną regenerację cery. Modelka jest ambasadorką bareMinerals z mineralnymi kosmetykami, a sama wielokrotnie wspominała, że do codziennej pielęgnacji stara się korzystać z roślinnych produktów. Idąc tym tropem, możemy spodziewać się naturalnej marki pielęgnacyjnej, z możliwym rozszerzeniem pakietu również na makijaż.

Źródło: Instagram @haileybieber

S’Able Labs od Sabriny i Idrisa Elby

Małżeństwo ogłosiło powstanie marki w lutym tego roku, a wejście ich produktów jest przewidywane na lato. Na ten moment strona S’Able Labs oferuje jedynie wspierające treści z obszaru samoakceptacji, związków i ekologii. Pielęgnacja proponowana przez Sabrinę i Idrysa ma być uniwersalna. Zamysł marki jest wieloaspektowy i stanowi synonim dobrego samopoczucia. Małżeństwo kieruje ją do ludzi ludzi wszystkich grup etnicznych, płci i środowisk. Produkty mają być opracowane na bazie zrównoważonych składników pochodzących Afryki, które będą nie tylko oczyszczać twarz, ale także rozwiązywać problemy takie jak przebarwienia czy stany zapalne cery.

Źródło: Instagram @sable.
labs

>>> Przeczytaj też: Kultowa marka LUSH dostępna w Polsce

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES