REKLAMA

Sephora nowym partnerem strategicznym Zalando w kategorii kosmetyków premium

REKLAMA

Zalando, wiodąca europejska platforma modowa i lifestylowe’a, oraz Sephora, wiodący globalnie sprzedawca kosmetyków premium w sklepach stacjonarnych i online, ogłaszają zawarcie strategicznego partnerstwa. Jego celem jest stworzenie najbardziej prestiżowej przestrzeni online z kosmetykami dla milionów klientów Zalando oraz zrewolucjonizowanie sposobu ich kupowania w Internecie. 

Sephora x Zalando

Partnerstwo łączy wyjątkowe doświadczenie zakupowe, jakie oferuje Zalando i bogatą wiedzę  w obszarze e-commerce, ze starannie dobranym asortymentem Sephora, kilkoma  tysiącami atrakcyjnych produktów ponad 300 ekskluzywnych marek, znajomością branży beauty i silną pozycją marketingową w kategorii kosmetyków premium. Współpraca rozpocznie się na rynku niemieckim w IV kwartale 2021 r. i będzie rozszerzana od 2022 r. na inne rynki, na których obecne jest Zalando. 

Działając w 35 krajach i w 2000 sklepach na całym świecie, w tym w ponad 1000 w Europie, Sephora jest najbardziej znanym światowym innowatorem w branży kosmetycznej. Posiada inspirującą ofertę marek, z nowymi kategoriami, takimi jak „Good for”, a także rozległą społeczność osób które uwielbiają jej wyselekcjonowaną  ofertę. Zalando zapewnia 42 milionom aktywnych klientów na 20 rynkach w całej Europie szeroki asortyment ponad 4000 popularnych marek modowych i lifestylowych, a także wyjątkową wygodę w kwestiach dostawy, płatności i zwrotów. Sephora i Zalando wspólnie stworzą nowe, innowacyjne doświadczenie zakupowe online dla milionów klientów Zalando, wprowadzając starannie wyselekcjonowany i prestiżowy asortyment  Sephora na platformę Zalando.  

Zalando rozszerza ofertę w kategorii Beauty

Rozwój kategorii Beauty to dla nas ogromna szansa, ponieważ rynek kosmetyków online w Europie ma wciąż znaczny potencjał wzrostu. Jako platforma  modowo-lifestylowa, chcemy inspirować klientów Zalando i umożliwić  im wybór spośród szerokiej gamy produktów modowych i kosmetyków w jednym miejscu. Jednocześnie udostępniamy naszym partnerom platformę wspierającą ich w osiągnięciu sukcesu w sprzedaży online. Współpraca z Sephora, miejscem pierwszego wyboru dla osób ceniących wyjątkowe kosmetyki, poszerzy ofertę produktów w kategorii Beauty dostępnych dla naszych klientów i umożliwi im kupowanie najbardziej pożądanych i ekskluzywnych marek kosmetycznych, ciesząc się przy tym doświadczeniem zakupowym i wygodą, jaką zapewnia Zalando

– komentuje David Schneider, Co-CEO  Zalando.

Pięćdziesiąt lat po otwarciu pierwszego sklepu, Sephora po raz kolejny rewolucjonizuje rynek kosmetyków premium, łącząc siły z Zalando, aby stworzyć najbardziej prestiżową przestrzeń w Internecie dla 42 milionów aktywnych użytkowników platformy Zalando. Współpraca odzwierciedla naszą ambicję nieustannego wprowadzania innowacji i odpowiadania na potrzeby klientów lepiej niż ktokolwiek inny. Zalando, platforma modowa i lifestyle’owa, która obecnie odnosi największe sukcesy w Europie, jest dla nas idealnym partnerem do dalszego inspirowania konsumentów. Łącząc modę, akcesoria i kosmetyki premium na jednej platformie, zaoferujemy im najlepszą i wyjątkową przestrzeń, w której znajdą wszystko, czego potrzebują, by wyglądać i czuć się świetnie. Partnerstwo to jest kluczowym krokiem w naszej europejskiej strategii rozwoju i ilustruje naszą wizję przyszłości branży kosmetycznej i detalicznej

– dodaje Martin Brok, Prezes i Dyrektor Generalny Sephora.

Dołączając do programu partnerskiego Zalando, Sephora stanie się strategicznym partnerem w kategorii Beauty w zakresie oferty kosmetyków premium we wszystkich krajach europejskich, w których partnerstwo obowiązuje. Długoterminowa współpraca jest efektem wspólnej pasji do innowacji i oferowania klientom wyjątkowego doświadczenia zakupowego. Obie firmy podzielają podobne wartości w obszarach zrównoważonego rozwoju, różnorodności i  inkluzywności. Zarówno Zalando, jak i Sephora podjęły długofalowe zobowiązania w zakresie bardziej zrównoważonego asortymentu, zmniejszania wpływu na  środowisko w działalności operacyjnej, a także tworzenia inkluzywnego doświadczenia dla konsumentów.  

Przeczytaj również: Zalando daje pracownikom tydzień płatnego urlopu w podziękowaniu za ciężką pracę w pandemii

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES