REKLAMA

Słynna marka kosmetyczna łączy siły z F1® Academy. “Chcemy uwolnić magię pewności siebie”

REKLAMA

Marka Charlotte Tilbury została ogłoszona oficjalnym partnerem F1® Academy 2024 – pierwszego w historii globalnego sponsoringu sportowego tej marki kosmetycznej. Charlotte Tilbury będzie także pierwszą marką kosmetyczną i pierwszą marką założoną przez kobietę, która zostanie sponsorem Akademii F1®. 

Akademia F1® to nowy, ambitny projekt Formuły 1, mający na celu rozwój i przygotowanie kobiet-kierowców do przejścia na wyższy poziom rywalizacji. To przełomowe partnerstwo wzmocni pozycję następnego pokolenia młodych kobiet w sportach motorowych i będzie kontynuacją misji Charlotte polegającej na uwolnieniu magii pewności siebie i urzeczywistnieniu marzeń.

Partnerstwo ożywi wspólny cel Charlotte Tilbury i F1® Academy, aby zapewnić każdemu, wszędzie, poczucie największej pewności siebie. Charlotte Tilbury wykorzysta swoją globalną platformę do zaprezentowania niesamowitych kobiet-kierowców F1 Academy, pomagając im w budowaniu kariery oraz rzucając światło na ich osiągnięcia i talent, tak aby szersza publiczność mogła dowiedzieć się o możliwościach, jakie ten niesamowity sport oferuje kobietom. Obecnie 40 proc. fanów F1 to kobiety, co daje łączną oglądalność w sezonie 2022 na poziomie ponad 1,5 miliarda.

Przeczytaj również: Wirtualny makijaż i analiza skóry, czyli jak aplikacje beauty kształtują rynek kosmetyczny

„Moją pasją i celem zawsze było wzmacnianie pozycji wszystkich i wszędzie, aby uwolnić magię pewności siebie – wizję podzielają Susie Wolff i F1® Academy. Moja marka została stworzona dla wszystkich i wszędzie, a jako założycielka jestem podekscytowana faktem, że jesteśmy pierwszą marką kosmetyczną, która wspiera tych wpływowych kierowców poprzez naszą współpracę z Akademią F1®. Z dumą stoimy za niesamowitymi młodymi kobietami, które robią furorę w dynamicznym świecie Formuły 1. – powiedziała Charlotte Tilbury, prezes i założycielka marki Charlotte Tilbury.

„Sporty motorowe cieszą się ogromną popularnością wśród kobiet, a kierowcy Akademii F1® już zwiększają reprezentację i różnorodność w sporcie. Dzięki temu partnerstwu wykorzystamy naszą globalną platformę, aby wykształcić nowe pokolenie nieustraszonych młodych kierowców i otworzyć tradycyjnie zdominowany przez mężczyzn świat sportów motorowych dla jeszcze bardziej utalentowanych młodych kobiet” – dodała Charlotte Tilbury.

„W F1® Academy chcemy, aby młode kobiety i dziewczęta czuły się pewnie w dążeniu do swoich marzeń bez względu na przeciwności losu. Mamy misję: zmienić dostęp do naszego sportu, uczcić pionierki w naszej branży i zainspirować nowe pokolenie młodych kobiet do kontynuowania kariery w sportach motorowych” – skomentowała Susie Wolff, dyrektor zarządzająca F1® Academy. “Współpraca z Charlotte Tilbury, marką, której wartości są tak bardzo zbliżone do naszych, to ogromny przywilej. Chcę podziękować Charlotte za wiarę w naszą misję i umożliwienie nam dotarcia do nowej publiczności składającej się z młodych kobiet i zaprezentowania im możliwości dostępnych w naszym sporcie. Nasze przesłanie dla nich jest proste: odważcie się marzyć.

Znany jako samochód „Charlotte Tilbury prowadzony przez Rodin Motorsport”, jego barwa, kask i kombinezon wyścigowy (wszystkie zaprezentowane dzisiaj) będą opatrzone brandingiem Charlotte Tilbury w charakterystycznych dla marki nocnych karmazynowych i różowozłotych kolorach, ozdobionych kultowymi ustami Charlotte Tilbury Hot Lips ikona i mantra wzmacniająca Charlotte „Makeup Your Destiny!”.

Przez cały sezon 2024 F1® Academy Charlotte Tilbury będzie podnosić świadomość na temat piętnastu inspirujących młodych kierowców F1 Academy, z których wszyscy są w wieku 16–25 lat. Samochodem Charlotte Tilbury poprowadzi Lola Lovinfosse, lat 18, pochodząca z Francji i ścigająca się od 2018 roku.

W roku 2023 uruchomiono Akademię F1®, nowy, ambitny projekt Formuły 1 mający na celu rozwój i przygotowanie kobiet-kierowców do przejścia na wyższy poziom rywalizacji. Kategoria ta ma na celu zapewnienie kierowcom dostępu do większej ilości czasu na torze, wyścigów i testów, a także wsparcie w przygotowaniach technicznych, fizycznych i psychicznych. Zapewni młodym talentom w kategoriach juniorów dostęp do podstawowego poziomu doświadczenia potrzebnego do przejścia do Formuły 3 i dołączenia do Drogi do F1.

Przeczytaj również: Wschody: New Formz Studio / Maryja Vintage “Upcycling to przyszłosc mody. Chcemy zburzyć szkodliwe przekonania dotyczące zakupów”

REKLAMA
REKLAMA
Tagi
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES