Bottega Veneta wspiera powrót magazynu BUTT

Dziesięć lat po ostatnim wydaniu papierowym, magazyn BUTT poświęcony społecznościom queer wraca do łask wspierany przez dom mody Bottega Veneta – jako wyłącznego reklamodawcę.

Założony w 2001 roku w Holandii, magazyn BUTT przygotowuje się do powrotu na scenę. Zgodnie z postem opublikowanym na LinkedIn przez Bartolomeo Rongone, dyrektora generalnego marki – przedpremierowe wydanie nowej edycji odbędzie się podczas najbliższego Tygodnia Mody w Paryżu.

Bartolomeo Rongone na LinkedIn: #bottegaveneta #butt | 26 komentarzy

Oficjalna premiera odbędzie się w dniach od 3 do 6 marca w Palais de Tokyo. Pierwsi nabywcy nowego wydania BUTT będą mogli nabyć koszulkę z nadrukiem „BUTT x Bottega Veneta”.

To kolejna inicjatywa Bottega Veneta na rzecz różnorodności, także dla prasy – przypominamy, włoski dom mody całkowicie wycofał się z mediów społecznościowych w zeszłym roku.

>>> Przeczytaj również: Bottega Veneta przejmuje część Wielkiego Muru na Chiński Nowy Rok