REKLAMA
Black Friday

Najlepsze promocje na Black Week w branży modowej. Sprawdzamy rabaty

REKLAMA
REKLAMA

Czeka nas pierwszy Black Friday w dobie pandemii. Większość stacjonarnych sklepów jest zamknięta, co dla firm oznacza opieranie się na sprzedaży w kanale online. Sprawdzamy najlepsze promocje Black Week. 

Dla większości firm Black Friday i co za tym idzie Q4 to najważniejszy okres w roku sprzedażowym, który generuje nierzadko 1/3 całkowitych przychodów, a w przypadku niektórych brandów od IV kwartału zależy ich To Be, Or Not To Be na rynku. 

Tegoroczna największa akcja promocyjna będzie zupełnie inna – brak szturmu na butiki i galerie handlowe, brak miejsca na kilometrowe kolejki od 4 rano. Za to e-commerce’y mogą spodziewać się wyjątkowego obciążenia serwerów, Biura Obsługi Klienta tysięcy telefonów, zaś dostawcy wypełnionych po brzegi paczkomatów czy niewystarczającej ilości kurierów. Black Friday 2020 będzie w 80% digitalową promocją, która zweryfikuje zaplecza technologiczne firm i integrację z poszczególnymi jednostkami, jak choćby z magazynami czy dostawcami. 

O tym, że cyfry (zwłaszcza teraz) muszą się zgadzać, świadczy choćby fakt, że mnóstwo potentatów rozpoczęło Black Friday wcześniej niż dotychczas i nawet zmodyfikowało słynne Black Week do Black Weeks. Czy liczba mnoga chwyciła? Na to wychodzi. Polacy uwielbiają promocje, a z badania przeprowadzonego przez Domodi.pl wynika, że 47 proc. badanych weźmie udział w Black Friday, 43 proc. pozostaje w tej kwestii niezdecydowana, a tylko 10 proc. deklaruje brak zainteresowania akcją. 

Zatem, na co zamierzamy przeznaczyć niemałe swoją drogą pieniądze? Markowe ubrania i akcesoria, kosmetyki, wyposażenie wnętrz, elektronika, RTV i AGD – oto kategorie wiodące prym podczas Black Friday. Co, gdzie, za ile upolować? Sprawdźcie nasze zestawienie promocji. 

Czytaj również >>> Wyniki finansowe polskich spółek odzieżowych w październiku. Wygrani i przegrani tej jesieni

Moda 

Vitkac – do -30% na kolekcję Jesień-Zima 2020. Promocja nie dotyczy produktów ze stałej kolekcji. 

Moliera2.com – rabaty do -30%

Domodi.pl – Black Week, zniżki do -80%

CCC – Black Week do -50% 

MODIVO – Black Week, do -40%

eobuwie.pl – rabaty do -40% na wybrane produkty: botki, trapery, kozaki, sneakersy

Answear.com – promocja Black Friday do -70% między innymi na marki Levi’s, Lacoste, Pinko, Polo Ralph Lauren, Adidas, Karl Lagerfeld 

YES – do -70%

RESERVED – Black Friday do -50% na wybrane produkty 

Monnari – do -50% 

QUIOSQUE – do -80% na: bluzki i tuniki, dodatki, kurtki i płaszcze, spódnice, spodnie, sukienki, swetry, żakiety 

COS – Black Friday Week -30%

Bershka, Pull&Bear – Black Friday rozpoczyna się 26.11. o godzinie 15:00, w aplikacji mobilnej o 14:00.

Showroom.pl – zniżki do -60%, w tym sneakersy premium, rzeczy z metką “made in Poland” oraz skandynawskie i światowe marki.

Uroda

HEBE – do -70% 

ROSMMANN – 2 tysiące produktów w niższych cenach do 30.11. W ofercie między innymi perfumy czy produkty marek: Nature&Spirit, SuperFoods, N.A.E, Only Bio.

Sephora – -30% na 200 produktów z kategorii bestsellery, darmowa dostawa przy zamówieniach od 49 złotych

THE BODY SHOP – Black Friday do -65%

MINTI SHOP – zestawy prezentowe do -20% 

FOREO – kultowe szczoteczki do oczyszczania twarzy, w tym bestsellerowe UFO i LUNA -35% przez 2 tygodnie. FOREO zdecydowało się w tym roku przecenić więcej produktów niż dotychczas. W promocyjnych cenach można także kupić szczoteczki ISSA, IRIS, ESPADA.

Wnętrza

Duka – 30% na cały asortyment

Elektronika

RTV Euro AGD – do -80% między innymi na telewizory, smartfony, aparaty, konsole do gry, laptopy. 

Media Expert – rabaty do -80% oraz darmowa dostawa przy zamówieniach powyżej 99 złotych.

Media Markt – akcja promocyjna trwa do 25.11. 

Allegro – oferta Black Week do -70%  

Więcej promocji znajdziecie na stronie i w aplikacji goodie.pl 

Promocje promocjami, ale przy Black Week pamiętajmy o pułapkach – w końcu to akcja marketingowa, która ma na celu… upolować konsumenta. -70% kusi nas wystarczająco i niczym w amoku dodajemy do koszyka kolejne produkty, które na koniec dnia okazują się być droższe niż przed Black Friday, a co gorsza, niepotrzebne. Złote zasady? Sprawdzajmy dokładnie ceny, porównujmy je, zróbmy wcześniej listę, by uniknąć kompulsywnych zakupów i czytajmy warunki zwrotów oraz reklamacji. 

Czytaj również >>> Kto pierwszy, ten lepszy. Dlaczego firmy oferują 60-minutowe dostawy?

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES