REKLAMA
bezpłatne kursy w świecie mody: digital marketing, google analytics 4

Bezpłatne kursy i szkolenia w świecie mody: poznaj podstawy marketingu internetowego, by rozwinąć swój biznes

REKLAMA

Wiedza na temat marketingu internetowego jest nieoceniona przy prowadzeniu biznesu modowego, własnej firmy odzieżowej czy kreowania marki osobistej. Przygotowaliśmy zestawienie najciekawszych darmowych kursów i szkoleń online, które skutecznie uzupełnią wiedzę i będą niezbędne do dalszego rozwoju biznesu. Organizatorami kursów są specjaliści Google czy Accenture. Sprawdź, jak zdobyć cenną wiedzę bez wychodzenia z domu.

Przeczytaj również: Najlepsze kursy modowe online, które warto zrobić jesienią 2023

Bezpłatne kursy w świecie mody: Podstawy marketingu internetowego

Poznaj podstawy marketingu cyfrowego, które pomogą Twojej firmie lub karierze. Opanuj podstawy marketingu cyfrowego dzięki bezpłatnemu kursowi akredytowanemu przez Interactive Advertising Bureau Europe i The Open University. Do odkrycia jest 26 modułów, wszystkie stworzone przez trenerów Google, wypełnione praktycznymi ćwiczeniami i przykładami z życia, które pomogą ci przekształcić wiedzę w działanie.

Kurs pomoże popracować nad  Twoją widocznością w sieci, planowaniem strategii biznesowej online czy dotrzeć do szerszego grona odbiorców. Jeden z modułów kursu wyjaśni, również jak wejść z twoją firmą na rynek globalny. Po ukończeniu tego kursu otrzymasz nagrodę, którą możesz dodać do swojego publicznego profilu na LinkedIn, aby zaprezentować swoje nowe umiejętności.

Weź udział bezpłatnie. Organizatorem kursu jest Google. Więcej szczegółów TUTAJ

______________________

Bezpłatne kursy w świecie mody: How to Create Great Online Content

Świetna treść jest podstawą skutecznej strategii marketingu cyfrowego. Może podnieść rankingi SEO, zwiększyć świadomość marki i produktu oraz zachęcić odbiorców do zakupu produktu lub podzielenia się informacjami – ale co sprawia, że treści online są naprawdę skuteczne? Odkryj, co decyduje o sukcesie treści online i dowiedz się, jak tworzyć angażujące treści zgodne z celami biznesowymi.

Na tym dwutygodniowym kursie dowiesz się, jak tworzyć angażujące treści, które odpowiadają Twoim celom oraz jakie znaczenie ma dostarczanie właściwego komunikatu właściwym odbiorcom we właściwym czasie. Rozważysz znaczenie tonu, stylu i formatu.

Dowiesz się również od specjalistów z branży, jak ustrukturyzować plan treści i jak podejść do tworzenia treści dla różnych platform. Nauczysz się, jak ustrukturyzować plan treści, aby odpowiadał konkretnemu briefowi.

Jest to kurs do samodzielnej nauki. Organizatorem kursu jest Uniwersytet w Leeds w Wielkiej Brytanii. Kurs znajdziesz na platformie Future Learn. Wypróbuj za darmo TUTAJ

Przeczytaj również: Marki luksusowe szukają stażystów w Europie i USA. Sprawdź, gdzie aplikować

______________________

Bezpłatne kursy w świecie mody: Poznaj Google Analytics 4

Weź udział w kursie przygotowanym przez Google, aby poznać najważniejsze zmiany i nowości w Google Analytics. Po ukończeniu tej ścieżki szkoleniowej dowiesz się, w jaki sposób Google Analytics zbiera i przetwarza dane oraz skonfigurujesz konto Analytics w sposób zgodny z twoimi celami biznesowymi.  Kurs Google pomoże ci wykorzystać GA4 w twoim biznesie. Dowiesz się, jak poruszać się po interfejsie GA4, jakie raporty są dostępne, jak z nich korzystać i zarządzać wysyłanymi danymi. Dowiesz się również, w jaki sposób Google Analytics może dostarczyć Ci informacji potrzebnych do osiągnięcia celów marketingowych.

Po ukończeniu kursu możesz uzyskać certyfikat znajomości GA4, wykazując się znajomością usług Google Analytics 4, w tym konfigurowania i struktury usługi oraz korzystania z różnych narzędzi i funkcji raportowania.

Kurs organizowany jest przez Google i jest bezpłatny dla zalogowanych użytkowników. Weź udział w kursie TUTAJ

______________________

Bezpłatne kursy w świecie mody: Digital Skills: Digital Marketing

Digital marketing to kluczowe narzędzie do rozwoju firmy. Na tym kursie dowiesz się, czym jest marketing cyfrowy, dlaczego jest istotny w rozwoju biznesu, a także przyjrzysz się niektórym strategiom marketingu cyfrowego, w tym reklamom displayowym, reklamom typu pay per click, optymalizacji wyszukiwarek i marketingowi e-mailowemu. Na koniec poznasz znaczenie równoważenia i integrowania różnych strategii marketingu cyfrowego oraz sposobu, w jaki firmy kierują reklamy do klientów.

Kurs stworzony jest przez specjalistów z firmy Accenture. Dostepny jest na platformie Future Learn. Weź udział bezpłatnie – więcej szczegółów TUTAJ

Zdjęcie główne: Unsplash

Przeczytaj również: K(B)ariery: Maciej Nowak „Jestem introwertykiem, więc po długim planie często nie odzywam się przez kolejne dwa dni”

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES