Adidas stworzył pierwszy na świecie “wodny” billboard, promujący sporty wodne i akceptację ciała wśród kobiet

232

Po przeprowadzonych badaniach w 2021 roku, dane pokazały, że jedyne 12% kobiet w Zjednoczonych Emiratach Arabskich czuje się komfortowo w miejscu publicznym w stroju kąpielowym. Adidas podjął się walki z tym uczuciem! Zaprezentowany wodny billboard, oraz kampania wideo ma wpłynąć na poprawę komfortu wśród wszystkich kobiet!

Adidas by wspierać kobiety w zwiększaniu poczuciu komfortu nosząc strój kąpielowy, w pierwszej kolejności wypuścił specjalną kampanię wideo. We współpracy z Havas Middle East powstał film prezentujący nową kolekcję strojów. Podkreślili w nim moc wody, która to obejmuje wszystkich ludzi bez względu na rasę czy religię.

Amrith Gopinath, starszy dyrektor ds. marki Adidas. „Nasze przekonanie jest takie, że nikomu nie należy uniemożliwiać czerpania korzyści z przebywania w wodzie i wokół niej. Stąd też niedawna premiera naszej zróżnicowanej oferty produktów dla wszystkich kobiet i naszej kolekcji Burkini”.

24 czerwca w Kite Beach w Dubaju zaprezentowana została kolejna odsłona kampanii dla kobiet. Basen o głębokości 3 metrów i wysokości 5 metrów rozpoczął reklamę nowej linii Burkini “Beyond the Surface”. Dodatkowo zanurkowali w nim specjalni zaproszeni!

Triathlonista i rekordzistka świata Guinnessa, Dareen Barbar, a także ambasadorka Adidasa i pierwsza saudyjska kobieta, która wspięła się na Mount Everest, Raha Moharrak podjęły się zadania wejścia do basenu.

Pokaz ten miał za zadanie wzmocnienie przekazu płynącego z przedstawionego wcześniej wideo. Nagrania z całego przedsięwzięcia wyemitowano przy flagowym sklepie Adidasa w centrum handlowym w Dubaju.

>>>Czytaj także: The North Face świętuje 55 lat w muzeum MoMA. Co jeszcze zobaczymy na wystawie?