BIMBA Y LOLA już wkrótce stacjonarnie w Warszawie! Julia Banaś twarzą najnowszej kampanii

320
mat. prasowe

Już w listopadzie hiszpańska marka BIMBA Y LOLA otworzy swój pierwszy sklep w Warszawie. Zanim to jednak nastąpi przedsmak tego, co nas czeka możemy zobaczyć już teraz w najnowszej kampanii DENIM, której twarzą jest Julia Banaś.

BIMBA Y LOLA to kreatywny kolektyw, który tworzy cool markę modowę toreb i akcesoriów założoną w 2005 roku w Hiszpanii, z ponad 272 butikami na całym świecie. Projekty BIMBA Y LOLA charakteryzują się mocnymi kolorami, często zaskakującymi wzorami i oryginalnymi połączeniami materiałów. Twórcy bawią się modą i sztuką, nie bojąc się odważnych rozwiązań. Ten hiszpański brand to przede wszystkim synonim kreatywności, której źródłem jest głęboko zakorzenione w DNA marki zamiłowanie do sztuki i awangardy. Dzięki współpracy z młodymi, początkującymi artystami, a także stałe uczestnictwo w wydarzeniach branży artystycznej na całym świecie BIMBA Y LOLA stale pogłębia swój związek ze sztuką współczesną.

Pierwsze dwa sklepy BIMBA Y LOLA zostaną otwarte w Warszawie w drugiej połowie listopada tego roku – w Złotych Tarasach i Galerii Mokotów. Więcej szczegółów wkrótce.

>>> Przeczytaj również: The North Face świętuje 55 lat w muzeum MoMA. Co jest zobaczymy na wystawie?