Allegro Partner strategiczny serwisu
[show_slot id="top_premium"]
Tomasz Fornal nowym ambasadorem 4F. Na zdjęciu siatkarz w beżowym secie 4F

4F nawiązało współpracę z gwiazdą siatkówki. Ich wspólna kolekcja trafi w gusta fanów streetwearu

Limitowana kolekcja, która łączy boiskową energię z pulsującym rytmem ulic właśnie zadebiutowała. 4F – marka znana z profesjonalnego podejścia do sportu i ponadczasowego designu – zrobiła kolejny, odważny krok w świat streetwearu. Do grona jej ambasadorów, w którym znajdują się m.in. Robert Lewandowski, Anna Lewandowska, Natalia Maliszewska i Bartosz Zmarzlik, dołączył Tomasz Fornal. I to właśnie z nim powstała kolekcja, o której już mówi się w środowisku streetwearowym i sportowym. Efekt? Ubrania, które nie tylko przyciągają wzrok — one opowiadają historię.

Polecane wideopodcasty:

Nieprzefiltrowany. Betonowy. Prawdziwy. Taki właśnie Kraków — a dokładniej Nowa Huta — stał się sceną i sercem kolekcji. To tutaj, wśród industrialnych blokowisk i surowych faktur, kształtował się charakter Fornala. To także tu odbyła się klimatyczna sesja zdjęciowa, która oddaje ducha całej linii: autentyczność, odwaga i miejski sznyt.

Chciałem, żeby ta kolekcja była szczera. Bez filtrów, bez udawania. Jest w niej trochę Krakowa, trochę sportu i przede wszystkim mój luz” — mówi Tomasz Fornal.

Projekt z duszą – streetwear w wersji Fornala

Fornal nie był tylko twarzą kampanii — był jej współtwórcą. Wniósł do projektu własną estetykę: mieszankę bronxowego klimatu, tokijskich ulic i popkulturowych nawiązań z gier komputerowych.

W rezultacie powstała kolekcja, w której oversize spotyka detal:

  • subtelne hafty inspirowane tatuażami sportowca,
  • ukryte „easter eggs” odwołujące się do Krakowa,
  • numer 21 — nieodłączny znak rozpoznawczy Fornala na boisku.

Kolorystyka? Stonowana paleta szarości i złamanej bieli przełamana delikatnymi akcentami. Materiały wyglądają tak, jakby miały już własną historię — z przetarciami, przepraniami i lekkim efektem vintage. To nie są ubrania, które krzyczą. One działają przez vibe i detale.

Tomasz Fornal w kampanii 4F w czarnym secie z krótkim rękawem

Masz wizję? Znaczy, że chcesz

Kolekcja doskonale wpisuje się w motyw kampanii 4F „Znaczy, że chcesz” — opowieści o codziennej determinacji i pasji. Fornal od samego początku miał jasną wizję. Wiedział, czego chce, i nie odpuścił, dopóki nie zobaczył jej w realu. Marka 4F w pełni zaufała jego spojrzeniu, tworząc linię, która jest w 100% jego — od inspiracji po ostatni szew.

To jednak nie tylko ubrania. To manifest autentyczności, indywidualności i miejskiej energii. Kolekcja 4F x Tomasz Fornal jest dla tych, którzy chcą być sobą i nie boją się tego pokazać — na ulicy, na boisku, w codzienności.

4F x Tomasz Fornal. Gdzie kupić?

Limitowana kolekcja miała swoją premierę 2 października 2025 roku. Jest dostępna w 17 salonach 4F w największych polskich miastach — m.in. Warszawie, Krakowie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu i Łodzi, oraz online na 4f.com.pl oraz w aplikacji 4F.

Przeczytaj również: Ambasadorka 4F ma na koncie niemałe sukcesy biznesowe. Poznaj wszystkie marki Anny Lewandowskiej

Magda Posełek
Tagi