REKLAMA
Zalando, wiodąca internetowa witryna poświęcona modzie i stylowi życia w Europie, wprowadza ekskluzywne możliwości zakupów produktów przereklamowanych – artykułów w ograniczonych ilościach, takich jak edycje specjalne, ale o dużym popycie, które zwykle wyprzedają się w ciągu minuty. 

Zalando wprowadza nową usługę. Dostęp uzyskasz po otrzymaniu zaproszenia

REKLAMA
REKLAMA

Zalando, platforma sprzedażowa poświęcona modzie i stylowi życia w Europie, wprowadza ekskluzywną opcję zakupu przereklamowanych artykułów. Produktów naznaczonych dużym popytem o niewielkiej, ograniczonej liczbie.

Przeczytaj również: Inflacja w listopadzie. Znamy najnowsze dane

Zalando – nowa usługa “tylko na zaproszenie”

Wszyscy klienci mogą teraz poprosić w aplikacji Zalando o zaproszenie do usługi dającej możliwość zakupu modnego artykułu. Dzięki temu rozwiązaniu wyeliminowana ma zostać presja związana z rywalizacją o upragniony produkt. Po otrzymaniu zaproszenia konsumenci otrzymują wydzielony przedział czasowy na dokonanie transakcji.

Nasza oferta dostępna tylko na zaproszenie przynosi korzyści naszym klientom, partnerom i nam – mówi Pascal Hahn, wiceprezes ds. transakcji w Zalando. – Klienci mają teraz bardziej ekscytujące i wygodne doświadczenie podczas zakupu swoich ulubionych, modnych artykułów. Partnerzy zyskali opcję opowiedzenia fascynującej historii swojego produktu a klienci otrzymali czas na cieszenie się nią. Konsumenci nie muszą już spieszyć się do kasy. Dla nas w Zalando oznacza to możliwość zaoferowania im najbardziej ekscytującego asortymentu, jaki marki mogą zaprezentować w najbardziej optymalny sposób – dodaje.

Przeczytaj również: Nowo wybrana posłanka KO córką założyciela spółki stojącej za marką TOP Secret. Kim jest Aleksandra Wiśniewska?

To nowe doświadczenie stanowi znaczący krok w naszym zaangażowaniu w ciągłe ulepszanie doświadczeń zakupowych. Ściśle współpracując z naszymi partnerami, staramy się konsekwentnie oferować naszym klientom najbardziej odpowiedni i ekscytujący asortyment. Uruchomienie Stories na Zalando na początku tego roku pokazało nasze zaangażowanie w innowacyjne opowiadanie historii. Teraz, dzięki naszemu doświadczeniu związanemu z zakupami tylko na zaproszenie, idziemy o krok dalej, umożliwiając markom wyróżnianie ich modnych produktów i zapewniając naszym klientom jeszcze lepsze doświadczenia zakupowe – komentuje Andreas Roedl, wiceprezes ds. propozycji mody w Zalando.

Pierwszym produktem, który zostanie wprowadzony na rynek w ramach Stories na Zalando, obejmującym nową wersję, będą buty FENTY x PUMA Avanti , dostępne dla klientów na większości rynków Zalando. Rejestracja będzie otwarta od dzisiaj, a zaproszenia zostaną wysłane do klientów 19 grudnia 2023 r. 

Przeczytaj również: Skóra wrażliwa? Oto prezenty kosmetyczne, które ją ukoją

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES