REKLAMA
Vistula wprowadza metki NFT

Vistula wkracza do świata NFT. Nowa oferta marki dla spersonalizowanych zakupów

REKLAMA

Wyjątkowe projekty marki Vistula właśnie trafiły do sprzedaży. Mowa o ubraniach zwieńczonych wirtualnymi metkami NFT. W limitowanej kolekcji znalazło się w sumie 150 projektów. Można je zakupić tylko w jednym salonie Vistula w Polsce.

Czytaj także: Jakie fundusze inwestycyjne inwestują w start-upy modowe w Polsce?

Kolekcja ubrań Vistula z tokenami NFT

Polska marka Vistula zdecydowała się połączyć siły z Go2NFT. Efektem współpracy jest kolekcja 150 ubrań brandu ze specjalną metką NFT. Na czym to polega? Są to tokeny niewymienialne – Non-Fungible Tokens, które oparte są o technologię blockchain. Ich cel? Potwierdzają one autentyczność ubrań oraz ich najwyższą jakość. Zawarto tam również informacje interesujące dla klienta, np. dokładny skład zakupionego ubrania czy przepis prania. W sumie 150 różnych produktów marki Vistula otrzymało taki specjalny token. Wśród nich znalazły się rzeczy z 7 różnych kategorii, np. bawełniane marynarki, spodnie czy wełniane swetry. Wszystko dostępne jest w różnych rozmiarach i zostało uszyte z typową dla Vistuli starannością z wysokiej jakości tkanin.

Projekt tokenów to także szansa wdrożenia nowej i innowacyjnej formy interakcji z klientami. Marka dostrzega duży potencjał NFT dla branży mody, szczególnie w celu budowania społeczności skupionej wokół brandu oraz odpowiadania na coraz bardziej złożone potrzeby współczesnych prosumentów. Dzięki nim Vistula pogłębi także doświadczenie personalizacji zakupów dla swoich klientów.

“Dzisiejszy konsument nie tylko chce kupować, ale też utożsamiać się z marką i być częścią jej świata. A NFT to właśnie klucz do uczestnictwa w cyfrowym świecie ulubionych brandów.” – mówi Radosław Krzycki, założyciel przedsiębiorstwa Go2NFT.

Wyjątkowe projekty dostępne są tylko w jednym salonie marki – w nowo otwartym, flagowym concept storzee Vistula, który działa od połowy listopada w galerii Werstfield Mokotów w Warszawie.

Metki NFT Vistula: co zapewniają?

Metki NFT to ciekawe rozwiązanie w duchu nowoczesnych technologii, jakie zdecydowała się przetestować Vistula. Jakie możliwości to daje? Marka zdaje sobie sprawę, że współczesna moda staje się coraz bardziej cyrkularna, dlatego też zaoferowanie certyfikatu autentyczności w formie NFT ułatwi obecnym właścicielom możliwość odsprzedaży danego ubrania w przyszłości. W ten sposób sprzedający będzie mógł potwierdzić, że ubranie jest oryginalne i wysokiej jakości. NFT pozwala również śledzić przeszłych i nowych właścicieli danego produktu oraz jego proces produkcji.

Tokeny to także ważny krok w pogłębianiu transparentności marki Vistula – wirtualna metka zawiera informacje na temat produkcji danego projektu, zastosowanych w nim materiałów oraz inspiracji z nim związanych. Jest to ukłon w stronę młodego pokolenia konsumentów, dla których duże znaczenie ma pochodzenie kupowanego ubrania.

Innowacje w marce Vistula

“Zgodnie z rozwojem nowego ID marki, rozszerzamy kolekcje poprzez wprowadzanie produktów wykorzystujących jakościowe, trwałe materiały, zmieniamy salony pod nowe potrzeby i je unowocześniamy, próbujemy nowych technologii, aby komunikować się szerzej.” – mówi Marta Gos, Dyrektor Kreatywna Marek Grupy VRG, do której należy również Vistula.

Wirtualne metki w technologii blockchain to jedna z kilku innowacji, jakie zdecydowała się w ostatnim czasie wprowadzić marka Vistula. Jedną z nich jest nowocześnie zaprojektowany concept store, który niedawno pojawił się w Werstfield Mokotów w Warszawie.

Uwagę zwróciła także dynamiczna kampania ukryta pod hasłem „DISCOVER YOURSELF”. Udział w niej wziął Rafał Jonkisz – pasjonat akrobatyki i skoków spadochronowych oraz influencer, a także Rafał Rulski, czyli utytułowany mistrz wyścigów samochodowych. Sesja powstała za pomocą technologii 3D i z wykorzystaniem algorytmów sztucznej inteligencji.

Czytaj także: MIEJSKA WYGODA I KLASYCZNA ELEGANCJA W ODSŁONIE MARKI VISTULA

Zdjęcie główne: Instagram @vistula_polska

REKLAMA
REKLAMA
Tagi

NFT

Vistula

REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES