noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
Amerykańska marka modowa rozpoczęła współpracę z bankiem inwestycyjnym Morgan Stanley. Jej celem ma być zbadanie potencjału przeprowadzenia przez Tory Burch pierwszej oferty publicznej, donosi Women’s Wear Daily.

Tory Burch trafi na giełdę?

REKLAMA
REKLAMA
noSlotData

Amerykańska marka modowa rozpoczęła współpracę z bankiem inwestycyjnym Morgan Stanley. Jej celem ma być zbadanie potencjału przeprowadzenia przez Tory Burch pierwszej oferty publicznej, donosi Women’s Wear Daily.

Przeczytaj również: Za tymi markami kosmetycznymi stoją najlepsi dermatolodzy na świecie

Tory Burch – giełdowe aspiracje

Tory Burch chce oszacować możliwości związane z przeprowadzeniem pierwszej oferty publicznej. Dziennikarze z WWD uważają, że marce zależy na znalezieniu nowych dróg finansowania. – Jako niezależna, prywatna firma nie mówimy o naszej strategii – skomentował doniesienia rzecznik marki. Dodał on, że Tory Burch obecnie „koncentruje się na rozwoju globalnej marki, stawiając na kreatywność, innowacyjność i doskonałość operacyjną”. Komentarza w tej sprawie odmówił również rzecznik banku Morgan Stanley.

Przeczytaj również: Nowy zapach Hally Berry

Tory Burch – informacje o marce

Marka zadebiutowała w 2004 roku od razu trafiając w gusta tysięcy konsumentek. Krokiem milowym dla jej rozwoju okazał się 2009 rok, w którym Tresalia wykupiła do 25 proc. jej udziałów, wyceniając ją na około 1 mld USD. Następnie, w 2012 roku General Atlantic i BDT Capital Partners nabyły pakiety mniejszościowe. Mając na pokładzie dwóch inwestorów finansowych z najwyższej półki, pojawiły się spekulacje, że Tory Burch – projektantka, która z powodzeniem przeszła na drugą stronę i zbudowała duży biznes – może być skazana na Wall Street. Właścicielka marki nigdy jednak nie wydała się tym krokiem zainteresowana. Potwierdziły to jej słowa z 2015 roku: „Bycie prywatnym brandem to luksus i coś o czym zawsze marzyłam”. Czy zmieniła zdanie?

Przeczytaj również: Urodziny magazyny Maleman

Zdjęcie główne: mat. prasowy

REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
REKLAMA
noSlotData
noSlotData
noSlotData
REKLAMA
noSlotData

Newsletter

FASHION BIZNES