REKLAMA

Luksusowe torebki inspiracją artystycznego projektu na pustyni

REKLAMA

Artysta uliczny Thrashbird natrafił na porzucone ruiny na środku pustyni i postanowił odmienić je w kreatywny sposób, wykorzystując przy tym ich niebanalną strukturę. Z pozostałości betonowych budynków powstały designerskie torebki w rozmiarze XXL.

W 2014 roku uliczny artysta Thrashbird wyruszył na wyprawę do Lime, w stanie Oktegon, w poszukiwaniu możliwości uwolnienia swoich artystycznych wizji. W trakcie podróży artysta natknął się na teren porzuconej betonowej wytwórni, gdzie odnalazł ogromne betonowe budynki w opłakanym stanie. W efekcie, artysta przekształcił w to miejsce we własną „dolinę sekretnych wartości”.

W miejscu, w którym większość osób widziałaby jedynie zniszczone ruiny, Thrashbird odkrył ogromny potencjał. Pozostawione i zapomniane budynki zostały pokryte niecodziennymi graffiti i od teraz przypominają ogromne torebki od projektantów.

Dolina sekretnych wartości Thrashbirda niesie za sobą również przesłanie dla społeczeństwa. Ma ona stanowić ostrzegawczą opowieść. Trashbird swoim dziełem chce zasygnalizować fakt, jak często konsumujemy różne dobra, aby pokazać innym nasz sukces, a także fakt, że nasza nadmierna konsumpcja niesie za sobą lekceważenie praw innych ludzi oraz naszej planety. Konsumpcja według Thrashbirda stała się już celem samym w sobie, który niestety przysłania nam inne wartości w życiu. Dodatkowo projekt ma również dla artysty znaczenie autorefleksyjne, ponieważ ilustruje jego wewnętrzną walkę pomiędzy własnym ego a megalomanią.

>>> Zobacz również: Historie największych luksusowych domów handlowych

Tożsamość twórcy tego niesamowitego projektu wciąż pozostaje nieujawniona. Wiadomo jednak, że on sam często używa swojego “klona”, aby zobrazować obsesję społeczeństwa wobec cyfrowego świata. Jest on zwykle rysowany na ziemi, aby przyciągnąć wzrok tych, którzy idą i spoglądają w ekran swojego telefonu w tym samym czasie.

Zobaczcie jak wygląda niecodzienny projekt Thrashbirda:

źródło: designboom.com
źródło: designboom.com
źródło: designboom.com
źródło: designboom.com

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES