REKLAMA

Store-in-store: Decathlon testuje nowy koncept w hipermarkecie Carrefour

REKLAMA
REKLAMA

Decathlon testuje nowe rozwiązania. Na terenie pabianickiego hipermarketu Carrefour otworzy się sklep marki Decathlon Basic. To pierwszy w Polsce przykład współpracy sieci handlowej oraz sportowej w formacie store-in-store, który pozwoli na zapewnienie dostępu do oferty Decathlon w mniejszych miastach. Klienci testowego sklepu Decathlon znajdą ponad 2 tysiące artykułów sportowych z najpopularniejszych dyscyplin sportowych.

Pierwszy sklep Decathlon Basic zajmie przestrzeń 180 metrów kwadratowych na terenie hipermarketu Carrefour w Pabianicach przy ul. Popławskiej. Klienci odwiedzający specjalną strefę store-in-store znajdą ponad 2 tysiące artykułów do uprawiania jednej z sześciu dyscyplin sportowych: fitness, sporty zimowe, turystyka, pływanie, piłka nożna oraz biegania. Na wiosnę oferta zostanie poszerzona o wybór rowerów, rolek oraz hulajnóg.

Partnerstwo biznesowe z marką Carrefour to odpowiedź na zmieniające się trendy konsumenckie – tłumaczy Paweł Krawczyk, lider ekspansji i rozwoju w Decathlon Polska. – Nasza współpraca pozwoli klientom zaoszczędzić czas, gdyż w jednym miejscu znajdą zarówno produkty spożywcze, jak i ofertę sprzętów sportowych bardzo dobrej jakości. Póki co projekt ma charakter testowy, ale nie wykluczamy dalszego rozwoju tego konceptu – dodaje Krawczyk.

Sklep Decathlon Basic będzie obsługiwany przez ekspertów marki, którzy zapewnią profesjonalne porady dla osób chcących rozpocząć lub kontynuować przygodę ze sportem. Za wybrane produkty sportowe klient zapłaci w klasycznej lub samoobsługowej kasie hipermarketu Carrefour. Otrzymany paragon będzie uznawany we wszystkich sklepach Decathlon. Wszelkie artykuły sportowe można zwrócić w terminie 90 dni od zakupu.

Podczas okresu testowego formatu Decathlon Basic w Pabianicach przedstawiciele obu marek będą obserwować zainteresowanie klientów rozwiązaniem store-in-store. W zależności od popularności oferty wśród pabianickich klientów sieci Carrefour i Decathlon będą rozważać rozszerzenie formatu o kolejne sklepy własne sieci Carrefour.

>>> Przeczytaj również: Algorytm Amazona wybierze dla Ciebie ubrania

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Newsletter

FASHION BIZNES