Ruszyły zapisy na studia podyplomowe „Prawo i zarządzanie w sektorze mody”

3492

Trzecia edycja studiów podyplomowych przed nami. Poprzednie edycje pokazały, że jest się czym chwalić. Ponad połowa z naszej grupy studentów zmieniła pracę lub podjęła się nowych wyzwań w sektorze mody jeszcze w trakcie trwania programu. Czas na kolejną grupę studentów, którym postaramy się przekazać jeszcze więcej unikalnej wiedzy i doświadczenia. 

Dlaczego te studia są wyjątkowe?

160 godzin z ponad 30 wykładowcami na co dzień pracującymi w branży mody daje ogromne pokłady inspiracji oraz możliwości networkingu.

Na co stawiamy?

Przede wszystkim na praktyczny wymiar studiów. Grupa już od pierwszego dnia nauki zacznie pracę nad case study potencjalnego produktu, który hipotetycznie wprowadzi na rynek pod koniec studiów. Każdy etap będzie konsultowany z kolejnym wykładowcą, który wesprze grupę swoją ekspertyzą, tym samym nadając edukacji praktyczny wymiar.

Co więcej, moduł prawny będzie prowadzony w formie warsztatów, podczas których zostaną przeanalizowane problemy, z którymi to branża boryka się każdego dnia.

Pogłębiliśmy moduły specjalizacyjne w zakresie: fashion e-commerce, sprzedaż w kanałach B2B czy fashion PR & Marketing.

Teraz Uczelnia Łazarskiego oferuje pożyczkę na studia. Aplikuj już dziś

Program „Prawo i Zarządzanie w Sektorze Mody” powstał we współpracy z najlepszymi specjalistami w swoich dziedzinach, a także z naszym portalem. Studia pozwolą studentom na zdobycie kompleksowej wiedzy z zakresu biznesu: kupiectwa, product managementu, e-commerce, handlu międzynarodowego, komunikacji, finansów oraz prawa oscylującego wokół wszystkich wyżej wymienionych zagadnień. Program studiów został zbudowany w taki sposób, aby dotknął wszystkich tematów, z którymi na co dzień spotyka się każda firma modowa. Co więcej, zaproszona do współpracy kadra oraz inni studenci to bezcenne kontakty niezbędne do budowania swojej kariery w branży mody. Stawiamy na networking.

Moda to biznes

„Prawo i zarządzanie w sektorze mody” to program składający się z dwóch części: biznesowej oraz prawnej. Za część biznesową odpowiada Ula Wiszowata, odpowiedzialna za asortyment w Showroom.pl oraz skandynawskiej platformy Miinto, była analityk finansowa Chanel w Nowym Jorku oraz właścicielka portalu FashionBiznes.pl.

Część prawna została opracowana i jest nadzorowana przez radcę prawnego Agnieszkę Oleksyn-Wajdę, posiadającą wieloletnie doświadczenie w doradztwie prawnym dla branży retail w KPMG, będącą też kierownikiem kilku innych kierunków na Uczelni Łazarskiego.

Na liście wykładowców znalazły się też takie nazwiska jak: Monika Kapłan, wieloletnia praktyk marketingu mody, która odbudowała markę Reserved; Diana Okular, która wprowadziła do Polski markę Nk-edAgnieszka Przybylska i Magda Szaniawska z Wawfashion specjalizujące się w handlu B2B z międzynarodowymi showroomami; Ania Borkowska prezeska marki Robert Kupisz; Dagmara Habiera specjalista od Visual Merchandisingu; a także adwokaci i radcowie prawni: Marek Oleksyn, specjalista z zakresu własności intelektualnej, doceniony, m.in przez międzynarodowe rankingi prawne; Justyna Wilczyńska – Baraniak – specjalistka w zakresie nowych technologii, w tym również w branży fashion czy Katarzyna Nosal – Gorzeń, partner KPMG doradzający, m.in. branży retail. To dopiero początek tej listy. Wszystkie nazwiska znajdziecie na stronie naszego kierunku.

Dlaczego te studia są wyjątkowe?

„Prawo i zarządzanie w sektorze mody” to przede wszystkim praktyka i praca z ekspertami, którzy na co dzień wykonują swój zawód i nauczą studentów praktycznej wiedzy. Nawet skomplikowane prawo zostanie omówione w przystępny sposób w oparciu o wcześniej poruszone biznesowe aspekty rynku mody.

Szczegóły programu znajdziecie poniżej, a tymczasem APLIKUJCIE TUTAJ.

Program

Biznesowe aspekty działalności w sektorze mody

Moda — Wstęp do Rynku Mody
Czy warto zakładać własną markę modową?
Forecasting czyli Planowanie sprzedaży
Inventory czyli zarządzanie stanem magazynowym
Budżetowanie
Strategie sprzedaży/ e-commerce
Analiza danych
Praca z galeriami handlowymi
Kim jest klient galerii handlowych – mierzenie ruchu
Licencje czyli biznes sprzedaży
Pozyskiwanie inwestorów i środków z funduszy unijnych
Tworzenie zespołu/HR
Public speaking
Ekspansja na rynki zagraniczne polskich spółek odzieżowych
Skuteczna sprzedaż

Produkt w sektorze mody

Materiałoznawstwo
Kupiectwo czyli Luxury Fashion Buying
Product development
Merchandising czyli zarządzanie produktem
Zarządzanie kolekcją
Visual Merchandising
Technologie w modzie

Komunikacja w sektorze mody

Kreowanie strategii komunikacji w Modzie/ Fashion Marketing (+ CASE STUDIES)
Praca z agencją/ Showbiznes
PR Korporacyjny od przetargu po egzekucję
Praca z mediami
Digital marketing
Social Media
Instagram jako narzędzie sprzedaży
Trendwatching czyli Badanie trendów w modzie
Produkcja i choreografia wydarzeń — kreowanie eventów od konceptu po realizację
Brand Management czyli jak sprzedawać B2B w kanale wholesale (international showrooms)
Dyplomacja w biznesie międzynarodowym
CSR
Zarządzanie kryzysem

Branża modowa w świetle prawa – własność intelektualna, dobra osobiste i dane na rynku mody

Co zyskasz chroniąc swoje wzory wzornictwo?
„All rights reserved” czyli jak w polskim segmencie modowym chronić twórczość
„Confidential” czyli czym jest tajemnica przedsiębiorstwa i jak ją skutecznie chronić na konkurencyjnym rynku
Ochrona marki – co i jak chronić
Procesowe środki ochrony praw własności intelektualnej i dóbr osobistych
Umowy – „must have” każdego przedsiębiorcy
Dobra osobiste i dane osobowe na rynku mody
Jak chronić wizerunek?
Bez kreatywnego personelu ani rusz – elementy prawa pracy oraz regulacje dotyczące twórczości pracowniczej.

Świat on-line – promocja, reklama, konsument i uczciwa konkurencja

Handel w internecie a prawo
Konsument w branży fashion – za co może nas pokochać, a za co hejtować?
Prawne aspekty promocji i reklamy
(Nie)uczciwa konkurencja: formy przekroczenia granic w walce o klienta i konsekwencje takich czynów

Strategia prawna w sektorze mody

Jak założyć spółkę modową – aspekty biznesowe i prawne
Jak podnieść wartość spółki modowej – aspekty biznesowe i prawne
Jak Feniks z popiołów – jak podnieść się po porażce – aspekty biznesowe i prawne

EGZAMIN DYOLOMOWY