Rimmel otwiera monobrandowy butik w centrum Warszawy

167
Fot. mat. prasowe Rimmel

W ostatnich miesiącach segment beauty przechodzi prawdziwą transformację. Rok temu Dior otworzył pierwszy butik kosmetyczny w Galerii Mokotów, jesienią tego roku Dr Irena Eris powitała pierwszych klientów w concept storze a Rimmel otwiera samodzielny beauty bar w Warszawie. Czy monobrandowe butki to nowy trend na rynku?

GIRLS ONLY Beauty Bar by Rimmel to przestrzeń, w którym nowe inspiracje łączą się z nieskończonymi możliwościami, zabawą wizerunkiem i kolorami oraz radością ekspresji bez ograniczeń. To miejsce, w którym można nie tylko przetestować i kupić kosmetyki do makijażu, ale przede wszystkim zadbać o total look – profesjonalny makijaż, włosy oraz paznokcie. Co więcej, w salonie znalazło się miejsce też na modę. Raz na jakiś czas, butik będzie gościł gościł wybraną, polską markę modową, w specjalnie zaprojektowanej strefie fashion. Zajrzyjcie na Poznańską 16.

Dziś nie wystarczy już tylko otworzyć salon, butik czy po prostu sklep. Firmy prześcigają się w coraz kreatywniejszych rozwiązaniach wizualnych, ale i w nazewnictwie. Są tu jacyś zainteresowani?

Fot. mat. prasowe Rimmel

 

Fot. mat. prasowe Rimmel

PODZIEL SIĘ