SPONSOR SERWISU
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

Filip Pągowski tworzy oprawę graficzną dla kolejnej znanej marki

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0

New Balance i District Vision nawiązują współpracę, tworząc kapsułową kolekcję odzieży oraz obuwia. Współpraca opiewa również o serie mini kursów dotyczących mindfulness oraz zdrowia psychicznego.

Partnerzy opracowali wspólnie kolekcje odzieży oraz kolekcję sneakersów, zawierające elementy projektów artysty Filipa Pągowskiego – znanego z projektów jak logo Comme des Garçons Play, czy okładki albumu „Summer Sixteen” Drake’a.

„Zawsze szukamy nowych partnerów i jesteśmy otwarci na nowe wyzwania biznesowe. Po raz pierwszy prowadzimy współpracę zorientowaną na wydajność. Połączenie współpracy modowej oraz serii kursów dotyczących równowagi i zdrowia psychicznego to inicjatywa, którą jesteśmy naprawdę podekscytowani” – powiedział Kevin Fitzpatrick, globalny dyrektor marketingu New Balance.

Inicjatywa kursów District Vision i New Balance rozpocznie się 10 marca, i będzie oparta na serii rozmów ze sportowcami oraz ambasadorami marki New Balance, jak Emily Sisson, Brenda Martine i GaTa.
Prelegenci opowiedzą o własnych doświadczeniach w pokonywaniu barier fizycznych, jaki psychicznych, jak również o tym, w jaki sposób bieganie wpłynęło na ich codzienność i podejście do życia.

Kolekcja New Balance x District Vision pojawi się w sprzedaży już 17 marca na districtvision.com oraz 24 marca na newbalance.com

>>> Przeczytaj również: Praca dla Ukrainy. Sprawdź dostępne oferty pracy

noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0(2,0)foreachslotdata->visible_adsense:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0
noSlotData noSlotDataButCampaignVisibility:0